Naslov: Object Oriented Programming for Computer Graphics and
Flow Visualization
Naslov: Hidrodinamika plovnih objekata
Naslov: Procjene kavitacije vršnog vrtloga kod projektiranja
krila metodama cirkulacije
Naslov: Evaluation of a Ships Crew with Regard to the Maintance
Workload
Naslov: Blade Geometry and Pressure Distribution Visualization by
CFView Method
Naslov: Distributed Visualisation in CFD
Naslov: An Integrated CFD System for 3D Turbomachinery
Applications
Naslov: Theoretic-Computer Aided Foundation of Propellers
Naslov: Optimizacija profila brijega pumpe za ubrizgavanje goriva
Naslov: CF-View - An Advanced Interactive Visualization System
based on Object-Oriented Approach
Naslov: Procjena kavitacije vršnog vrtloga kod projektiranja
krila metodama cirkulacije
Naslov: Primjena metodičkog konstruiranja pri razvoju profila
brijega pumpe za ubrizgavanje goriva
Naslov: Analysis of Cavitation Noise of an Onboard Propeller
Naslov: A Wide Sigma-Range Rule for Frequency Scaling of
Propeller cavitation Noise Spectra
Naslov: Ovisnost stupnja propulzije o odnosu viskozne i
potencijalne komponente sustrujanja
Naslov: Near-Field Cavitation Noise Measurement of an Onboard
Propeller
Naslov: Numerička rješenja radijacijskog problema suvremenih
vitkih brodskih formi
Naslov: Numeričko modeliranje stacionarnog rada brodskog vijka
Naslov: Zakoni sličnosti i modeliranje glisiranja
Naslov: Maintenance Program Design for Minimal Life Cycle Costs
and Safety Risks
Naslov: Parallel CFView: a SIMD/MIMD CFD Visualisation System in
a Heterogeneous and Distributed Environment
Naslov: Interactive Fluid Flow Visualisation with CFView in a
Distributed Environment
Naslov: O stupnju korisnosti mlaznog propulzora
Naslov: Proračun prijelaznih (tranzijentnih) pojava u cjevovodu
Naslov: MA-CAD Maintenance Concept Adjustment and Design
Fakultet: Facylty of Mechanical Eng. and Marine Technology Delft Univ. of Technology
Autor: VUČINIĆ BOJAN
Datum obrane: 20.09.94
Jezik: engleski
Broj stranica: 288
Ključne riječi: Ciklus održavanja. Nazivi tipova. Mogućnosti kvara. Analiza rizika. LCC optimizacija.
Naslov: Analiza gibanja broda na harmoničkom valu
Fakultet: TEHNIČKI FAKULTET Sveučilište u Rijeci
Autor: PRPIĆ-ORŠIĆ JASNA
Datum obrane: 03.05.95
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 104
Sažetak:
Ponašanje broda na valovima oduvijek je bio jedan od značajnih
problema projektiranja broda. Danas je taj problem, zbog
projektiranja sve bržih teretnih brodova velike nosivosti,
osobito izražen. Međutim, zahvaljujući naglom razvoju
oceanografije i računarske tehnologije, postalo je moguće
zadovoljavajućom točnošću predvidjeti ponašanje broda na
valovitom moru.
U radu je dat potpun pregled Salvesen, Tuck i Faltinsenove
teorije za određivanje hidrodinamičke reakcije i uzbude na valu.
Slijedeći tu teoriju, uz primjenu Frankove metode uskog nanašanja
izvora po presjeku, izrađen je računarski program CLOSEFIT za
određivanje hidrodinamičkih koeficijenata i hidrodinamičke uzbude
za dvodimenzionalne presjeke. Program je prilagođen računarskom
programu GIOP (GIBANJE I OPTEREĆENJE) za proračun gibanja i
opterećenja broda na harmonijskim valovima, te testiran na dva
jednostavna presjeka, dva karakteristična presjeka brodskog
trupa, kao i za cijeli brod S175.
Ključne riječi: pomorstvenost, hidrodinamički koeficijenti, numeričke metode, frankova metoda uskog nanašanja
Naslov: Istraživanje karakteristika brodskih vijaka s vršnim
krilcima primjenom numeričke analize
Fakultet: TEHNIČKI FAKULTET Sveučilište u Rijeci
Autor: DEJHALLA ROKO
Datum obrane: 23.04.93
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 107
Sažetak: Linearizirana teorija uzgonskih površina J.E. Kerwina
primijenjena je za modeliranje optjecanja ravnog krila s i bez vršnog
krilca te brodskog vijka s i bez vršnih krilaca. Pretpostavljena je
homogena, nestišljiva i neviskozna tekućina, a utjecaj viskoznosti je
naknadno uključen uporabom približne formule za viskozni otpor. Razmatrano
je dvostrano simetrično vršno krilce prema J.A. Sparenbergu.
Teorijsko-numeričko- kompjuterski model omogućuje izračunavanje rasporeda
cirkulacije po rasponu ravnog krila te radijalno po krilu vijka s i bez
vršnih krilaca. Određene su vrijednosti sile uzgona i otpora krila u
ovisnosti o kutu upada ravnog krila. Rezultati su dani za jednoliko i
nejednoliko nastrujavanje. Obavljen je numerički pokus slobodne vožnje
brodskog vijka s i bez vršnih krilaca za jednoliko sustrujanje. Određena je
sila poriva i moment okretanja te su izrađeni dijagrami slobodne vožnje.
Ključne riječi: Brodska hidrodinamika, ravno krilo, brodski vijak, vršno krilce, numerička analiza
Naslov: SOFTPROP
Naslov: Formazioni ondose di natanti lagunari
Naslov: Object Oriented Programming for Computer Graphics and
Flow Visualization
Naslov: Numerička analiza brodskog vijka s vršnim krilcem
Ministarstvo znanosti i tehnologije |
Engleski jezik |
Svibor početna stranica |
Abecedni popis |
Složeno po šifri projekta |
Složeno po ustanovi projekta |
Pretraživanje | Pomoć |