SVIBOR - Radovi - projekt broj: 5-02-283

MINISTARSTVO ZNANOSTI I TEHNOLOGIJE

Strossmayerov trg 4, HR - 10000 ZAGREB
tel.: (01) 459 44 44, faks: (01) 459 44 69
E-mail: ured@znanost.hr

SVIBOR

SVIBOR - Prikupljanje podataka o projektima u RH


Radovi objavljeni na projektu 5-02-283


Broj radova citiranih u CC: 0
Broj ostalih radova: 85
Ukupno objavljenih radova: 85


  1. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Marketing

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Izdavač: Privredni vjesnik
    ISBN: 86-80815-35-7
    Godina: 1991
    Broj stranica: 185
    Jezik: hrvatski

  2. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Međunarodna privredna suradnja

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Izdavač: Privredni vjesnik
    ISBN: 86-80815-33-0
    Godina: 1991
    Broj stranica: 262
    Jezik: hrvatski

  3. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Marketing

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Izdavač: Art/Tabes
    Godina: 1992
    Broj stranica: 243
    Jezik: hrvatski

  4. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Ekonomika tržišta i trgovine

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Izdavač: Art/Tabes
    Godina: 1993
    Broj stranica: 190
    Jezik: hrvatski

  5. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Korijeni i recidivi dogovorne ekonomije

    Autori:
    Cicvarić, Ante (193361)
    Izdavač: August Šenoa
    Godina: 1992
    Broj stranica: 86
    Jezik: hrvatski

  6. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Dioničarstvo u hotelijerstvu

    Autori:
    Cicvarić, Ante (193361)
    Godina: 1993
    Stranice: od 0 do 0
    Jezik: hrvatski

  7. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Međuzavisnost trgovine i turizma

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 4
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1991
    Stranice: od 56 do 60
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Turizam kao izrazita gospodarska grana u razvoju ima značajanutjecaj na gospodarske i izvangospodarske promjene i neposrednoili posredno povezan je s lmnogim gospodarskim granama. U našim uvjetima gospodarskog razvoja trgovina lnije iskoristiladovoljnoj mjeri razvoj turizma i njegove lpotrebe za svoj ilinjegov razvoj

  8. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Privreda Istre u međunarodnoj razmjeni roba i usluga

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 2
    Godina: 1992
    Stranice: od 59 do 64
    Jezik: hrvatski

  9. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Jedinstveno tržište EEZ i suradnja s Jugoslavijom

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 3
    ISSN: 0252-2860
    Godina: 1991
    Stranice: od 6 do 17
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: jučivanja, a mogu im  se  pridružiti  vjerojatnoće  -  stupnjevi  izvjesnosti   ili neizvjstnosti. 

  10. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Marketing u trgovini

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1993
    Stranice: od 13 do 18
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: novu ulaznih podataka,  produkcijskih  pravila  i  općih  činjenica  o   problemskoj oblasti,  formira  rješenje  zadatka. Ako  korisnik  ne  razumije rješenje sistema, on može tražiti objašnjenje od sistema.  Interfejs treba da omogući pružanje pomoći i da bude uključen i  modul za objašnjavanje. 

  11. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Menadžment u hotelijerstvu

    Autori:
    Radišić, Franjo (96962)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 4
    ISSN: 0352-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1990
    Stranice: od 53 do 55
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Reforma mijenja naše gospodarstvo stanje i navike. Šire seotvaramo razvijenijoj Europi, čija nam iskustva i saznanja mogubiti dragocjena. Hotelijerstvo je to učinilo već odavno, ali jenjegov razvoj zavisio od nepovoljnog okruženja. Procese reformemogu ubrzati razvoj mješovitog poduzetništva i poslovnogmenadžmenta u hotelijerstvu.

  12. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Funkcionalni menadžment u hotelskom dioničkom društvu

    Autori:
    Radišić, Franjo (96962)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1993
    Stranice: od 7 do 11
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: avlja  metodologija kako  da  se  iz stručnjaka skupi znanje, kako da  se  to  znanje strukturira, izrazi i prevede u formu pogodnu za unos u  računar, pa  da se još tu definiraju i ugrade mehanizmi za  pretraživanje, zaključivanje, sintetiziranje,obrazlaganje zaključaka i sl. 

  13. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Društvo i društveni pogledi su osnova za znanstveni pristup marketingu

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    ISSN: 0352-2860
    Godina: 1990
    Stranice: od 33 do 43
    Jezik: hrvatski

  14. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Marketing pristup u ponudi usluga prehrane u hotelskom objektu

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 2
    ISSN: 0352-2860
    Godina: 1991
    Stranice: od 12 do 18
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: r

  15. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Marketing koncepcija u turističkom gospodarstvu

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 3
    ISSN: 0352-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1991
    Stranice: od 24 do 28
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: To su sve dodatni zahtjevi kojima treba udovoljiti ekspertni sistem namijenjen za pomoć u odlučivanju. Slika 85 - Postupak projektiranja ekspertnog sistema 

  16. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Marketing koncepcija i gospodarski dizajn

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    ISSN: 0352-2860
    Godina: 1991
    Stranice: od 34 do 41
    Jezik: hrvatski

  17. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Marketing koncepcija u ostvarivanju turističke politike

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 1352-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1992
    Stranice: od 63 do 72
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: e i 

  18. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Turističko gospodarstvo u platnoj bilanci zemlje

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    ISSN: 0352-2860
    Godina: 1991
    Stranice: od 53 do 58

  19. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Mjesto i uloga cijena za ostvarivanje ciljeva poduzeća

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Stručne informacije
    Godina: 1992
    Stranice: od 37 do 45

  20. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Utjecaj turizma na razvitak ostalih gospodarskih djelatnosti

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Stručne informacije
    Godina: 1992
    Stranice: od 10 do 22
    Jezik: hrvatski

  21. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Važnost turističkog gospodarstva za platnu bilancu Republike Hrvatske

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Stručne informacije
    Godina: 1992
    Stranice: od 53 do 60

  22. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Gospodarska bitnost potražnje i ponude

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Stručne informacije
    Godina: 1992
    Stranice: od 38 do 45

  23. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Marketing koncepcija u ostvarivanju turističke politike

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Stručne informacije
    Broj: 1
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1992
    Stranice: od 63 do 72
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: i  kao osnova za  razvoj  ekspertnog  sistema određene  oblasti ako se s njim ve
  24. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Marketing filozofija poslovanja u gospodarstvu

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Stručne informacije
    Broj: 1
    Godina: 1993
    Stranice: od 36 do 46

  25. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Predviđanje marketinga u budućnosti

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Časopis: Stručne informacije
    Broj: 3
    Godina: 1993
    Stranice: od 41 do 53

  26. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu

    Autori:
    Štoković, Arijana (174933)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 2
    ISSN: 0352-2860
    Godina: 1992
    Stranice: od 39 do 44
    Jezik: hrvatski

  27. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Priroda i perspektive koncepcije životnog ciklusa proizvoda

    Autori:
    Štoković, Arijana (174933)
    Časopis: Tržište
    Broj: 2
    Godina: 1992
    Stranice: od 189 do 302
    Jezik: hrvatski

  28. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Ustavne promjene u vlasničkim odnosima

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Časopis: Kadrovi i udruženi rad
    ISSN: 0351-5435
    Godina: 1990
    Stranice: od 185 do 188
    Jezik: hrvatski

  29. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Poduzetništvo i manadžerstvo

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Časopis: Brodograđevni informativni tjednik (BIT)
    Godina: 1990
    Stranice: od 6 do 9
    Jezik: hrvatski

  30. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Vrste i oblici poduzetništva i menadžerstvo

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Časopis: Brodograđevni informativni tjednik (BIT)
    Godina: 1990
    Stranice: od 6 do 9
    Jezik: hrvatski

  31. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Teorijsko-povijesni aspekt vlasničkih odnosa

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Časopis: Brodograđevni informativni tjednik (BIT)
    Godina: 1990
    Stranice: od 8 do 10
    Jezik: hrvatski

  32. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Usavršavanje organizacije i upravljanja u 3. maju

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Časopis: Brodograđevni informativni tjednik (BIT)
    Godina: 1990
    Stranice: od 5 do 6
    Jezik: hrvatski

  33. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Komunitarne aktivnosti u turizmu Europske zajednice

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Časopis: Ekonomski vjesnik
    Broj: 2
    Godina: 1992
    Stranice: od 287 do 294
    Jezik: hrvatski

  34. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Prevladavanje subjektivnih slabosti-jedan od uvjeta uspješnosti turističko-ugostiteljskog gospodarstva na našem Jadranu

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1993
    Stranice: od 109 do 115
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Radi unčikovotijeg djelovanja turizma u Hrvatskoj, našla sam zashodno, ukazati na neke naoko sitne propuste, koji su u praksidonosili velike štete turističkoj djelatnosti i godinama stvaraliantipropagandu hrvatskom turizmu. Dolaskom davno žuđene demokracije, definiranjem stvarnog vlasnikadruštvene imovine i pretvorbom naših neučinkovitih turističkihpoduzeća, trebalo bi doći do novih društvenih odnosa koji ćepokrenuti novi zamah hrvatskog turizma. Zaboravlja se da u turizmu i ugostiteljstvu nisu nikada bilinajvažniji strojevi, već ljudi i njihovi odnosi i ponašanja ukomunikacijama s gostima. Od ljudi, znanja i umjeća ovisistruktura ponude i struktura same djelatnosti, a samo timepostižemo bogatu turističu-ugostiteljsku ponudu po mjerisuvremenog turista. Uspoređujući ovaj članak i anketu "Tomas", koju je proveoInstitut za turizam iz Zagreba, uviđamo da se i ona bavilauočavanjem problema koje sam ukratko pokušala izložiti u ovomdijelu.

  35. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Kvalitativni pokazatelji za kravlje mlijeko proizvedeno na brdsko planinskom području Gorskog Kotara

    Autori:
    Šimundić, Borislav (90285)
    Časopis: Mlijekarstvo
    Godina: 1991
    Stranice: od 159 do 164
    Jezik: hrvatski

  36. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Proizvodnja i otkup mlijeka na području općine Delnice

    Autori:
    Šimundić, Borislav (90285)
    Časopis: Mlijekarski list
    Godina: 1991
    Stranice: od 19 do 21
    Jezik: hrvatski

  37. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Međusobna zavisnost turističkog prometa i prometnih grana u Istri

    Autori:
    Uravić, Lenko (134734)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 0352-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1990
    Stranice: od 44 do 51
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Istra kao najrazvijenija turistička regija u zemlji, koja se zbogsvog geografskog položaja nalazi u neposrednom dodiru snajbogatijom turističkom klijentelom Zapadne Evrope, je ustvariprometno izolirana. Razvijen integralni promet neminovnost je moderne ekonomije, aturizma posebno i autor s pravom ukazuje da su investicije irazvoj saobraćajnih resursa najbolja garancija uspjeha svihturističkih aktivnosti.

  38. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Uloga dioničkog društva i društva s ograničenom odgovornosti u dinamiziranju razvojnih ciklusa društvenih poduzeća

    Autori:
    Uravić, Lenko (134734)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    ISSN: 0352-2860
    Godina: 1990
    Stranice: od 34 do 40
    Jezik: hrvatski

  39. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Transformacija vlasničkih odnosa aerodroma Hrvatske

    Autori:
    Uravić, Lenko (134734)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    ISSN: 0352-2860
    Stranice: od 101 do 110
    Jezik: hrvatski

  40. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Elastičnost potražnje i ponude aerodromskih usluga

    Autori:
    Uravić, Lenko (134734)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    ISSN: 0352-2860
    Godina: 1992
    Stranice: od 9 do 17
    Jezik: hrvatski

  41. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Novčani tokovi i sadašnja vrijednost kapitala

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 12
    Godina: 1991
    Stranice: od 86 do 91
    Jezik: hrvatski

  42. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Sadašnja vrijednost dionica

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Računovodstvo, revizija i financije
    Broj: 3
    Godina: 1992
    Stranice: od 44 do 52
    Jezik: hrvatski

  43. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Neto sadašnja vrijednost kao kriterij ocjene financijske efikasnosti

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Računovodstvo, revizija i financije
    Broj: 3
    Godina: 1992
    Stranice: od 22 do 32

  44. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Sadašnja vrijednost novca u svjetlu ocjene investicijske mogućnosti

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 173
    ISSN: 0353-2860
    Godina: 1992
    Stranice: od 73 do 81
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: U radu autor razmatra proablematiku sadašnje vrijednosti kaomjeru efikasnosti investicijske mogućnosti. Polazi od tvrdnje dase proračun sadašnje vrijednosti sastoji u tome da trewbaeskontirati buduće novčane tokove s odgovarajućom stopom, kojunazivamo troškom oportuniteta kapitala ili očekivani prihodi.

  45. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Vrijednosni papiri i financijska logika

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Računovodstvo, revizija i financije
    Broj: 6
    Godina: 1992
    Stranice: od 17 do 24
    Jezik: hrvatski

  46. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Rizik, nesigurnost i neodredivost

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Stručne informacije
    Broj: 9
    Godina: 1992
    Stranice: od 32 do 41
    Jezik: hrvatski

  47. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Financijski aspekti politike dividendi

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Računovodstvo, revizija i financije
    Broj: 12
    Godina: 1992
    Stranice: od 33 do 41
    Jezik: hrvatski

  48. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Financijska analiza kreditne sposobnosti poduzeća

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Računovodstvo, revizija i financije
    Broj: 6
    Godina: 1993
    Stranice: od 21 do 37
    Jezik: hrvatski

  49. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Financijsko predviđanje i planiranje

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1993
    Stranice: od 33 do 45
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: čivanja u formalnom sistemu izvedene logike.  Post 

  50. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Financijski aspekti analize financijskog izvještaja

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1993
    Stranice: od 101 do 108
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: arskih  metoda i modela, uglavnom iz oblasti  operacijskih istraživanja,  teorije prepoznavanja oblika i područja  s  kojima graniče, preklapaju ili na koja se oslanjaju. Kao osnovni poznati pristupi u izgradnji postojećih ekspertnih sistema korišteni su: 

  51. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Menadžerske odluke u persepktivi maksimalizacije profita

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Časopis: Annali
    Broj: 10
    Godina: 1993
    Stranice: od 0 do 0
    Jezik: talijanski

  52. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Turističko gospodarstvo u reprodukcijskoj cjelini turizma

    Autori:
    Cicvarić, Ante (193361)
    Časopis: Stručne informacije
    Broj: 11
    Godina: 1993
    Stranice: od 0 do 0
    Jezik: hrvatski

  53. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Efekti marketinškog komuniciranja turističkih poduzetnika u Istri s tržištem

    Autori:
    Berc-Radišić, Branka (173763)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 2
    Godina: 1990
    Stranice: od 0 do 0
    Jezik: hrvatski

  54. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Marketing u funkciji povećanja deviznog prihoda u turizmu

    Autori:
    Berc-Radišić, Branka (173763)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1993
    Stranice: od 81 do 84
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Turizam je vodeća djelatnost hrvatskog gospodarstva. Od turizmase očekuje da odlučujuće pridonese obnovi i promid-bi Hrvatske usvijetu. Nisku potrošnju turista moguće je postupno povećati samoobogaćivanjem ponude, čemu poticaj trebaju dati suvremenimarketing i ekonomska politika u turizmu-

  55. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Sustav komuniciranja turističke tvrtke s tržištem

    Autori:
    Berc-Radišić, Branka (173763)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 1
    ISSN: 0353-2860
    Volumen: 6
    Godina: 1993
    Stranice: od 81 do 84
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Turizam je vodeća djelatnost hrvatskog gospodarstva. Od turizmase očekuje da odlučujuće pridonese obnovi i promidžbi Hrvatske usvijetu. Nisku potrošnju turista moguće je postupno povećati samoobogaćivanjem ponude, čemu poticaj trebaju dati suvremenimarketing i ekonomska politika u turizmu.

  56. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Tržišna primjerenost turističkog proizvoda Istre

    Autori:
    Berc-Radišić, Branka (173763)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 2
    ISSN: 0353-2860
    Godina: 1991
    Stranice: od 24 do 29
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Turistički proizvod istre sve je manje tražen i konkurentan nainozemnom turističkom tržištu. Pretvorbom društvenog u drugeoblike vlasništva pojavit će se više nosilaca turističkoglproizvoda, što će utjecati na poboljšanje njegove strukture,,kvalitete i konkurentnosti na tr-ištu. Samim tim povećat će se iefikasnost poslovanja turističkih subjekata. Marektinškakoncepcija i kreativni kadrovi trebali bi biti garancija br-em iboljem razvoju turizma istarskog područja.

  57. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Utjecaj prirode na razvoj turizma

    Autori:
    Berc-Radišić, Branka (173763)
    Časopis: Gospodarstvo Istre
    Broj: 5
    ISSN: 0353-2860
    Godina: 1992
    Stranice: od 0 do 0
    Jezik: hrvatski

  58. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Pretpostavke za mješovito poduzetništvo u hotelijerstvu

    Autori:
    Radišić, Franjo (96962)
    Naslov zbornika: Zbornik radova međunarodnog kongresa Hotelska kuća 90
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1990
    ISBN/ISSN: 1352-0242
    Stranice: od 223 do 226
    Skup: Međunarodni kongres Hotelska kuća 90
    Održan: od 19.10.90 do 20.10.90
    Sažetak: Razvoj hotelijerstva je u zastoju. Razloge nedostatku sredstava ijasnije koncepcije razvoja. Poticanje mješotivot poduzetništvajedan je od puteva kvalitativnog dinamiziranja hotelijerstva.Preduvijeti za to su preciznija zakonska regulativa i stabilnijitržišni uvjeti gospodarenja.

  59. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Obrazovanje kadrova za poslove u turističkom gospodarstvu

    Autori:
    Radišić, Franjo (96962)
    Naslov zbornika: Turizam osnova Jadranske orijentacije gospodarstva Republike Hrvatske
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1991
    Stranice: od 1 do 6
    Skup: Turizam osnova jadranske orijentacije gospodarstva Repulike Hrvatske
    Održan: od 21.03.91 do 22.03.91

  60. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Poduzetnički menadžment u organizaciji hotelskog poslovanja

    Autori:
    Radišić, Franjo (96962)
    Naslov zbornika: Hotelska kuća 92
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 00352-0242
    Stranice: od 224 do 229
    Skup: Međunarodni kongres Hotelska kuća 92
    Održan: od 16.10.92 do 17.10.92
    Sažetak: Turizam i njegova receptiva hotelijerstva imaju značajnu ulogu ugospodarstvu Republike Hrvatske. Njihove razvojne mogućnosti suznatne. Proces pretvorebe društvenih hotelskih poduzeća u društvakapitala koji je u tijeku, ubrzat će njihovu privatizaciju,stvaranje i razvoj poduzetništva. Pri tome se mora voditi računao budućoj poziciji bivših i sadašnjih djelatnika, koji sugodinama stvarali imovinu tih poduzeća. Iskustva turističkirazvijenih zemalja koje slijedimo upućuju na zaključak da Hrvatsko hotelijerstvo treba razvijati u obiku malih i srednihhotelskih poduzetničkih tvrtki. Vođenje njihovog poslovanja tadaje moguće i potrebno zasnivati na svjetskim standardima,poduzetničkoj organizaciji i menadžmentu.

  61. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Europski standardi u hrvatskom ugostiteljstvu

    Autori:
    Radišić, Franjo (96962)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 99 do 105

  62. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Rizik kratkoročnog kreditiranja

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 235 do 242

  63. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Strateško upravljanje poduzećem

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 189 do 203

  64. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Financijske odluke kao osnova menadžmentskog odlučivanja

    Autori:
    Ivanović, Zoran (134872)
    Naslov zbornika: Hotelska kuća 92
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 0352-0242
    Stranice: od 295 do 306
    Skup: Međunarodni kongres Hotelska kuća 90
    Održan: od 16.10.92 do 17.10.92
    Sažetak: Uspjeh poduzeća u prvom zavisi od djelotvornog odlučivanjafinancijskih managera. Odluka je djelotvornija ukoliko jeanalitički utemeljenija. Financijske odluke postaju svekompleksnije, a to zahtijeva interdisciplinarni pristup prinjihovu donošenju. Rafcionalno određivanje ciljeva od presudne jevažnosti za financijsko odlučivanje.

  65. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Strategijsko upravljanje turističkom ponudom

    Autori:
    Cicvarić, Ante (193361)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 57 do 65

  66. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Informacijski marketinški sistem malog gospodarstva

    Autori:
    Cicvarić, Ante (193361)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 181 do 187

  67. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Metodologija utvrđivanja parcijalnih indikatora produktivnosti i efikasnosti u trgovini

    Autori:
    Cicvarić, Ante (193361)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 171 do 180

  68. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Upravljanje ljudskim potencijalom i motivacija uposlenih u ugostiteljskoj djelatnosti

    Autori:
    Cicvarić, Ante (193361)
    Naslov zbornika: Zbornik radova Međunarodnog kongresa Hotelska kuća 92
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 0352-0242
    Stranice: od 405 do 407
    Skup: Međunarodni kongres Hotelska kuća 92
    Održan: od 16.10.92 do 17.10.92
    Sažetak: Ljudski potencijal u ugostiteljskoj djelatnosti jedan je odnajbitnijih čimbenika za uspješan rad poduzeća. Shodno tome trebamu posvetiti odgovarajuću pažnju, naročito izraženu kroz pravilanodabir potrebnih djelatnika, te njihovo stimuliranje imotiviranje za potpuni doprinos uspjehu radnog mjesta, a time isveukupnoj uspješnosti rada poduzeća u cjelini.

  69. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Izbor marekting strategije u hotelu budućnosti

    Autori:
    Berc-Radišić, Branka (173763)
    Naslov zbornika: Hotelska kuća 92
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 0352-0242
    Stranice: od 350 do 354
    Skup: Međunarodni kongres Hotelska kuća 92
    Održan: od 16.10.92 do 17.10.92
    Sažetak: Sukladno društvenim okolnostima očekuje se veće promjene u svezahtjevnijoj turističkoj potražnji. Na štetu masovnog razvijat ćese kvalitetniji, selektivniji i humaniji turizam. Konkurencija naturističkom tržištu bit će nemilosrdnija, pa će uspješnost hotelanajviše zavisiti od izbora i primjene optimalne tržišnestrategije. Iako svaki hotel ima svoje specifičnosti, ipak svojuoptimalnu marketing strategiju mogu izgrađivati na osnovisegmentiranja turističkog tržišta i diferenciranja turističkogproizvoda.

  70. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Posebnosti turističke potražnje i ponude

    Autori:
    Berc-Radišić, Branka (173763)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 23 do 29

  71. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Gljive u turizmu

    Autori:
    Šimundić, Borislav (90285)
    Naslov zbornika: International conference on Tourist Healt
    Jezik: engleski
    Mjesto: Antalya-Turkey, Turkey
    Godina: 1992
    Stranice: od 0 do 0
    Skup: International conference on Tourist Healt, Antalya - Turkey
    Održan: od 15.10.92 do 18.10.92

  72. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Prehrambene i ekonomske opravdanosti zamjene mesnih s mliječnim bjelančevinama

    Autori:
    Šimundić, Borislav (90285)
    Naslov zbornika: Hotelska kuća 92
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 0352-0242
    Stranice: od 192 do 205
    Skup: Međunarodni kongres Hotelska kuća 92
    Održan: od 16.10.92 do 17.10.92
    Sažetak: Živimo u vrijeme naglog porasta pučanstava na zemljinoj planeti.Došlo se do spoznaje da će ljudi biti sve više, a hrane svemanje. Mnoge svjetske znanstvene institucije ula-u velike naporeu pronala-enje novih izvora hrane, a posebno hrane bogateanimalnim bjelančevinama. Ovim istraživanjem željelo se utvrditi da li se mo-e meso kaovrlo vrijedna bjelančevinska hrana, kojega nedostjaje u većemdijelu svijeta, zamijeniti mlijekom. Biološka vrijednost je broj koji pokazuje koliko će gramabjelančevina biti nadoknađeno odraslom organizmu čovjeka sa 100 gprehrambenih proteina ...

  73. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Gljiva Shii-Take (Lentinus Edodes) u gastronomiji

    Autori:
    Šimundić, Borislav (90285)
    Naslov zbornika: Hotelska kuća 92
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 0352-0242
    Stranice: od 206 do 213
    Skup: Međunarodni kongres Hotelska kuća 92
    Održan: od 16.10.92 do 17.10.92
    Sažetak: Lentius edodes je vrlo ukusna gljiva, biološki i prehrambeno vrlovrijedna. Bogata je vitanimina i mineralnim tvarima i odavnopoznata kao ljekovita ljiva. Jednostavno se uzgaja na oblicamahrastovog i bukovog drveta, a lako se suši i konzervira. Uzgajase i na području Rijeke, Istre i Gorskog Kotara. Analiziraniuzorak shii take uzgojen na bukovim oblicama nedaleko Rijekesastavljen je od proteina 4,34 possto, vlag e 76,76 posto, masti0,64 posto, vlaknine 4,05 posto i šećera 3,28. posto Odmineralnih tvari u uzorku su, uz ostale utvrđene nešto većekoličine kalija 5034 ppm i natrija 261 ppm S obzirom na reltivno visoku biološku, hranidbenu i ljekovituvrijednost, bilo bi neophodno uključiti je i u turističku ponuduHrvatske.

  74. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Zdravija prehrana u suvremenoj turističkoj ponudi

    Autori:
    Šimundić, Borislav (90285)
    Naslov zbornika: Plasman hrvatske turističke ponude
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    Stranice: od 167 do 175
    Skup: Plasman hrvatske turističke ponude
    Održan: od 24.06.93 do 25.06.93
    Sažetak: Ovim se radom upućuje na prehranu kao integralni i vrlo važnidio turističke ponude. Korisnici turističkih usluga željni su dase u kratkom vremenu psihički i fizički odmore. Da bi to biloostvarivo, jedan je od bitnih preduvjeta zdravlja prehrana uzadekvatnu poslugu Gosti iz privredno visokorazvijenih zemaljasvakodnevnim TV i tiskovnom kampanjom vrlo dobro su informirani,a i obučeni o fiziološkoj, prehrambenoj i energetskoj vrijednostihrane. Poznato im je, a i zahtijevaju, da kalorijska vrijednostdnevnih obroka hrane bude manja, a posebno namirnice životinjskogprojekla. Zahtjevat će da se u menu-ima "creveno meso" zamijenisa lmesom pura, pilića, kunića i ribom uz znatno veće količine iasortiman voća i povrća.
    Ključne riječi: prehrana u turističkoj ponudi, prehrana kao uzročnik bolesti, nove spoznaje o zdravijoj prehrani

  75. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Značaj goveđeg mesa i mlijeka proizvedenog na području Buzeta za gospodarstvo Istre

    Autori:
    Šimundić, Borislav (90285)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 317 do 324

  76. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Marketing strategija u razvoja turističkog gospodarstva Hrvatske

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta-Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 107 do 116
    Skup: Godišnjak hotelijerskog fakulteta

  77. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Marketing planiranje i strategija proizvoda u turizmu

    Autori:
    Šunić, Šime (95261)
    Naslov zbornika: Plasman hrvatske turističke ponude
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    Stranice: od 47 do 63
    Skup: Plasman hrvatske turističke ponude
    Održan: od 24.06.93 do 25.06.93
    Sažetak: U suvremenoj marketing koncepciji, posebna se pažnja poklanjaplaniranju i strategiji turističkog proizvoda, pa su planiranje istrategija bitni čimbenici u poslovnoj politici gospodarstva, pai turističkog gospodarstva u kojem je zbog specifičnostiturističkog proizvoda i prodaje tih proizvoda pristup proizvodunešto različitiji od pristupa industrijskom proizvodu. Međutim,ta razlika postavlja izbor dogovarajućih strategija i planiranjeu formiranju i vođenju prodajne politike za plasman turističkogproizvoda na heterogenom i specifičnom turističkom tržištu. Obično turistički proizvod predstavlja zbir različitihpojedinosti, dobara i usluga, koji služi zadovoljenju turističkihželja i potreba za vrijeme putovanja turista i njihovog boravka umjestu opredjelčjenja. Turističke potrebe često se zadovoljavajutakozvanim složenim turističkim proizvodima, koji se sastoje odniza pojedinačnih proizvoda i usluga, koji se na turističkomtržištu nude turistima. Smatra se da su činioci turističke ponude obuhvaćeni u:smještajnim kapacitetima, ugostiteljskim uslugama,organizacijskim uslugama, vodičkim uslugama, marketinginformacijama, kulturnim priredbama, prometnim uslugama,agencijskim uslugama, raznovrsnosti i dostatnosti ostalih usluga,koje zadovoljavaju neposredne potrebe turista, odnosno korisnika,što ima odraza na konačnost i kavalitetu turističkog proizvoda. Utjecaj marketing strategije i planiranja naturističku ponudu iturističku potražnju u cjelkini prilično je ograničen činjenicamada su izvorni činioci, koji predstavljaju značajan dio komponentisloženog turističkog proizvoda, prilično statični i često nisupod utjecajem nosilaca turističke ponude. Obično merketing strategija turističkog proizvoda predstavljasredstvo za ostvarivanje ciljeva poduzeća, a sastoji se uracionalnom marketing planiranju događaja u određenim uvjetimagospodarskih privređivanja.
    Ključne riječi: marketing strategija, strateško planiranje, suvrmena marketing koncepcija, turističko gospodarstvo, turistički proizvod, činioci izvedene ponude, heterogeno turističko tržište, specifično t urističko tržište, cjelovitost turističkog sustava.

  78. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Međunarodna razmjena u funkciji turističkog tržišta

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Naslov zbornika: Međunarodni kongres Hotelska kuća 92
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 0352-0242
    Stranice: od 362 do 376
    Skup: Međunarodni kongres Hotelska kuća 92
    Održan: od 16.10.92 do 17.10.92

  79. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Neki teorijski aspekti funkcionalne povezanosti međunarodne razmjene i svjetskog turističkog tržišta

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Naslov zbornika: Godišnjak hotleijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 131 do 139
    Skup: Godišnjak hotelijerskog fakulteta

  80. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Vjerski turizam u razvoju turizma u Hrvatskoj

    Autori:
    Vizjak, Ana (187390)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 141 do 147
    Skup: Godišnjak hotelijerskog fakulteta

  81. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Strategija nastupa na međunarodnom tržištu

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 3 do 10
    Skup: Godišnjak hotelijerskog fakulteta

  82. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Utjecaj turizma na razvoj gospodarskih djelatnosti koje sačinjavaju turističko gospodarstvo

    Autori:
    Aćimović, Mihajlo (104880)
    Naslov zbornika: Godišnjak Hotelijerskog fakulteta Opatija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Opatija
    Godina: 1993
    ISBN/ISSN: 1330-2515
    Stranice: od 151 do 160
    Skup: Godišnjak hotelijerskog fakulteta

  83. Tip rada: Doktorska dizertacija

    Naslov: Primjerenost elemenata marketing mixa u turizmu
    Fakultet: Hotelijerski fakultet Opatija Sveučilište u Rijeci
    Datum obrane: 17.12.93
    Jezik: hrvatski
    Broj stranica: 0


  84. Tip rada: Doktorska dizertacija

    Naslov: Utjecaj organizacije materijalnih tokova reprodukcijskog lanca turističke ponude na efikasnost poslovanja subjekata ugostiteljske djelatnosti
    Fakultet: Hotelijerski fakultet Opatija Sveučilište u Rijeci
    Datum obrane: 23.07.91
    Jezik: hrvatski
    Broj stranica: 304


  85. Tip rada: Magistarski rad

    Naslov: Marketing pristup u razvoju turizma u Istri
    Fakultet: Hotelijerski fakultet Opatija Sveučilište u Rijeci
    Jezik: hrvatski
    Broj stranica: 0



MZT Engleski jezik SVIBOR Abecedni popis Složeno po šifri projekta Složeno po ustanovi projekta Pretraga Pomoć
Ministarstvo znanosti
i tehnologije
Engleski
jezik
Svibor
početna stranica
Abecedni
popis
Složeno po
šifri projekta
Složeno po
ustanovi projekta
Pretraživanje Pomoć

Informacije: svibor@znanost.hr