SVIBOR - Radovi - projekt broj: 5-07-063

MINISTARSTVO ZNANOSTI I TEHNOLOGIJE

Strossmayerov trg 4, HR - 10000 ZAGREB
tel.: (01) 459 44 44, faks: (01) 459 44 69
E-mail: ured@znanost.hr

SVIBOR

SVIBOR - Prikupljanje podataka o projektima u RH


Radovi objavljeni na projektu 5-07-063


Broj radova citiranih u CC: 0
Broj ostalih radova: 121
Ukupno objavljenih radova: 121


  1. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Kako nadmudriti test

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Izdavač: Školske novine
    ISBN: 953-160-002-3
    Godina: 1993
    Broj stranica: 78
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Na rezultatima istraživanja i individualnog iskustvatemeljen priručnik za uvodjenja u problematiku testiranja uodgoju i obrazovanju s uputama kako racionalnom pripremom inačinom rješavanja zadataka postići optimalni rezultat u testu.
    Ključne riječi: nastavni test, ponašanje pri testiranju,

  2. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Operativna istraživanja škole i njene interakcije s okruženjem- uvođenje i praćenje inovacija u školi

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Urednici
    Vilotijević, M.
    Izdavač: CURO
    Godina: 1991
    Broj stranica: 54
    Broj referenci: 19
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Mogućnosti doprinosa operativnih istraživanja pri povišenjuučinkovitosti škole uopće, i posebno pri uvođenju nastavnihinovacija. Područja operativnih i razvojnih istraživanjainovacija, mjesto ravnatelja škole u tim aktivnostima, opis tokaistraživanja i implementacije rezultata istraživanja.
    Ključne riječi: operativna istraživanja u odgoju i obrazovanju, inovacije u nastavi,

  3. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Katalozi znanja za osnovno šolo

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Urednici
    Rečnik, Ferdo
    Milekšić, Vladimir
    Izdavač: Zavod R. Slovenije za šolstvo in šport
    ISBN: 30244608
    Godina: 1992
    Broj stranica: 35
    Broj referenci: 18
    Jezik: slovenski
    Sažetak: Analiza pojma i funkcije kataloga znanja, njihov odnos premakurikulumu, nastavnim medijima i interdiciplinarnom pristupunastavi, vertikalnoj prohodnosti školstva. Sadržaj, način izradei oblici za upotrebu kataloga znanja.
    Ključne riječi: zadaci nastave, osnovna škola, kurikulum, nastavni mediji, interdisciplinarni pristup,

  4. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Pen-Friend. Language Guides for Everyday use. Croation version

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Debić, Boris
    Grandić, Goran
    Sephton, David
    Urednici
    Sephton, David
    Izdavač: Bury St. Edmunds: Primrose Publishing
    Godina: 1992
    Broj stranica: 30

  5. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Tick-Tack. A Break-Through in Any Language. Language Guides for Business. Croatian version

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Debić, Boris
    Grandić, Goran
    Sephton, David
    Urednici
    Sephton, David
    Izdavač: Bury St. Edmunds: Primrose Publishing
    ISBN: 0-86235-030X
    Godina: 1992
    Broj stranica: 52

  6. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Articles. Programski paket za nastavu engleskog jezika

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Debić, Boris
    Urednici
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Izdavač: Institut informacijskih znanosti
    Godina: 1991
    Broj stranica: 15

  7. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Elaborat o koncepciji, organizaciji i režimu studija pedagogije

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Lipovac, Milan
    Izdavač: Pedagoški fakultet
    Godina: 1991
    Stranice: od 1 do 133
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Razrada prijedloga dvopredmetnog studija u kombinaciji sastudijem informatike i engleskog jezika.
    Ključne riječi: sveučilišni nastavni planovi i programi , studij pedagogije,

  8. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: A Model for Coursware Development in Croatia

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Urednici
    Hall, Anthony
    Baumgartner, Peter
    Izdavač: WISL
    ISBN: 3-901191-00-3
    Godina: 1991
    Stranice: od 104 do 112
    Jezik: engleski

  9. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Prilozi ( predgovor, uvod, definicija zanimanja...)

    Autori:
    Rajković, Milan (101840)
    Urednici
    Rajković, Milan (101840)
    Izdavač: Školska knjiga
    ISBN: 953-160-009-0
    Godina: 1993
    Stranice: od 1 do 170
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Leksikon temeljnih pojmova klasifikacija zanimanja obrađujupojavu, razvoj i usutavljivanje zanimanja u tri međusobno zavisnapoglavlja: međunarodna klasifikacija zanimanja, zanimanje inacionlna standardna klasifikacija zanimanja. Svrha mu jeuspostavljanje istoznačnog pojmovnika u komunikaciji svihkorisnika pojma zanimanja.
    Ključne riječi: zanimanje, klasifikacija zanimanja,ISCO, ISCED, ICSE, SEDOC, NACE,

  10. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa

    Autori:
    Jurić, Vladimir (73040)
    Urednici
    Pičuljan, Z.
    Izdavač: Znamen
    Godina: 1993
    Stranice: od 337 do 351
    Broj referenci: 16
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Praćenje i vrednovanje se odnose na program, ostvarenje programai učinke programa. Uobičajeno je usmjeravanje na predmetvrednovanja, prikupljanje, sređivanje i analizu informacija,upoznavanje kruga zainteresiranih s informacijama i upravljanjevrednovanjem
    Ključne riječi: vrednovanje, praćenje, modeli praćenja i vrednovanja, strukturirano i nestrukturirano praćenje, analiza,

  11. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Planiranje i programiranje rada škole

    Autori:
    Jurić, Vladimir (73040)
    Urednici
    Pičuljan, Z.
    Izdavač: Znamen
    Godina: 1993
    Stranice: od 321 do 336
    Broj referenci: 16
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Planiranje i programiranje dva su usko povezana procesa,zasnovana na razvijanju spoznaje o smislu i tehnikama planiranjai programiranja. U osnovi je ovih ideja, mogućnost isvrsishodnost planiranja i programiranja, dakle teorija koja nudiuspješne načine predviđanja i osiguravanja okolnosti u kojima seplodno ostvaruju zamisli i ciljevi odgoja i obrazovanja.
    Ključne riječi: plan, program, modeli programiranja, dugoročno planiranje razvoja,

  12. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Školska i razredno-nastavna klima

    Autori:
    Jurić, Vladimir (73040)
    Urednici
    Pičuljan, Z.
    Izdavač: Znamen
    Godina: 1993
    Stranice: od 63 do 71
    Broj referenci: 4
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Školska klima označava specifičan pečat školskog života kojioblikuju i doživljavaju osobe što u njemu sudjeluju (ravnatelj,nastavnici, učenici i ostale osobe u školi). "Tipologija " škola omogućava teorijsko diferenciranje školaprema dominantnim obilježjima školske klime. Ta su obilježjaorganizacijska, arhitektonska, obilježja nastavnika i učenika iškolsko okolinska.
    Ključne riječi: klima, atmosfera, tipologija škola, obilježja klime,

  13. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Zadovoljstvo učenika nastavom-školom

    Autori:
    Jurić, Vladimir (73040)
    Urednici
    Ličina, B.
    Izdavač: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakultet u Zagrebu
    Godina: 1992
    Stranice: od 93 do 101
    Broj referenci: 5
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Nastavna klima je relativno doživljena okolinska kvalitetanastave koja obuhvaća odgovarajuća obilježja okoline spotencijalnim utjecajem na ponašanje učenika koji specifičnodoživljava tu okolinsku kvalitetu nastave. Među okolinskimkvalitetama nastave posebno se ističe emocionalna komponenta, alii svojstva razreda kao socijalne skupine.
    Ključne riječi: nastavna klima, procjene roditelja, procjene učenika,

  14. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Novi pristupi u programiranju

    Autori:
    Jurić, Vladimir (73040)
    Urednici
    Matijević, M.
    Izdavač: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakultet u Zagrebu
    Godina: 1991
    Stranice: od 42 do 53
    Broj referenci: 20
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Teorije programiranja u suvremenom obrazovanju uzimaju sve višečimbenika u obzir. Primarno, odnose individualnih iopće-društvenih potreba. Teorije kurikula su zapravospecificirani pristupi analizi složenih situacija i razradiprocedura u nastajanju programa. U prvom su planu eksperne grupe i koraci u nastajanju programa.Program se nikad ne smatra završenim. On se trajno prilagođavapromjenama sklopa odnosa postajući na neki način razvojniprogram.
    Ključne riječi: školsko okruženje i programi, jedinstvenost programa, subjekti i dizajn programiranja,

  15. Tip rada: Rad u knjizi

    Naslov: Problemski aspekti potrebe i funkcioniranja razvojno-pedagoške djelatnosti

    Autori:
    Jurić, Vladimir (73040)
    Urednici
    Bezić, Krešimir
    Izdavač: Slovensko društvo pedagogov, Društvo psihologov Slovenije, Sveza društev delavcev Slovenije, Sekcija za šolsko pedagogiko,
    Godina: 1991
    Stranice: od 55 do 64
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Trajno dovođenje u sumnju potrebu škole za pedagoškim kadrovimaima štetne posljedice za razvoj pedagoške djelatnosti u školama.Funkcije školskog pedagoga mogu se odrediti i njegovom tradicijomu našim školama, ali i uvidom u slične djelatnosti u svijetu.Osposobljavanje stručnih djelatnika treba interdisciplinarnozasnovati, jer niti jedan "čisti profil" nije podoban zadjelovanje u školi.
    Ključne riječi: funkcije i promjene u suvremenosti, savjetodavni rad, potrebe učenika, pripremanje stručnih suradnika,

  16. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Ugovor o učinku nastave i učenja/učenik-škola, škola-finacijer

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Napredak
    Broj: 4
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 133
    Godina: 1992
    Stranice: od 475 do 579
    Broj referenci: 4
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Učeniku koji nije napredovao, pedagog je ponudio ugovor opredmetima i vremenskim rokovima ispravljanja negativnih ocjena.Na osnovi uspjeha te inovacije u nastavku se razmatra nizteorijskih aspekata osobito u svezi sa povišenjem kvaliteteodgojnoobrazovnog procesa.
    Ključne riječi: inovacija, ugovaranje učinka u nastavi, dogovaranje učenika i učenika o učenju,

  17. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Učenički esej-put slobodnijem izražavanju

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 1
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 4
    Godina: 1993
    Stranice: od 19 do 21
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Prezentacija učenicima nesvršenog teksta u dvije varijante: uprošlom i u budućem obliku, da bi se ustanovile razlike ureagiranju. Uz iskazanu manju osjetljivost pri tekstu ubudućnosti, rezultati su ukazali i na niz zanimljivih etičkihmomenata.
    Ključne riječi: učenički sastavci, projektivni eseji učenika,

  18. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Može li kompjuter biti "čovjek"

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 2
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 2
    Godina: 1992
    Stranice: od 12 do 13
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Anketiranje učenika i učitelja o stavovima prema primjeniračunala u nastavi. Učitelji su kritičniji prema toj primjeni, teu većoj mjeri ističu opasnost dehumanizacije, dok učenici u većojmjeri u kompjutor projiciraju one osobine ,koje bi kodnastavnika željeli.
    Ključne riječi: nastava pomoću računala, tehnološka dehumanizacija nastave,

  19. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Slučaj učenice Suzane

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 1
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 3
    Godina: 1992
    Stranice: od 30 do 31
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Opis slučaja djeteta, prosječnih sposobnosti, no bubrežnogbolesnika, s poteškoćama u učenju. Nakon osnovne škole, usrednjoj školi, obraća se za pomoć pedagogu osnovne škole koji uzpomoć prosvjetne inspekcije rješava teškoće.
    Ključne riječi: bolesno dijete, poteškoće u učenju,

  20. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Obrnuta Crvenkapica

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 1
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 3
    Godina: 1992
    Stranice: od 31 do 31
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Mogućnost unapređivanja odgojno-obrazovnog učinka pomoćuprekrajanja, "preokretanja" klasičnih priča i bajki.
    Ključne riječi: dječje priče i bajke, pričanje na neobičan način,

  21. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Umiju li učenici procijeniti dobre i loše osobine nastavnika?

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 4
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 4
    Godina: 1993
    Stranice: od 16 do 17
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Na temelju iskustva pedagoga u osnovnoj školi iznose semogućnosti, kao i jednostranosti pri procjenjivanju nastavnika odstrane učenika.
    Ključne riječi: vrednovanje nastavnika po učenicima,

  22. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Pripremanje obroka rezervirano samo za mamu?

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 3
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 4
    Godina: 1993
    Stranice: od 18 do 19
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Razmatranje odgojne važnosti sudjelovanja djece u pripremanjuobroka u obitelji.
    Ključne riječi: obiteljski odgoj, sudjelovanje djece pri pripremanju obroka,

  23. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: O jeziku našem svagdašnjem

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Napredak
    Broj: 2
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 132
    Godina: 1991
    Stranice: od 207 do 210
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Kritička analiza knjige S.Težaka:Hrvatski naš svagda/š/nji.
    Ključne riječi: lingvistika, metodika nastave hrvatskog jezika,

  24. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Kreativnost u slobodnoj aktivnosti "Vrijeme radosti"

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 5
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 4
    Godina: 1993
    Stranice: od 8 do 9
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Opis i analiza kreativne aktivnosti učeničke grupe za glazbu,pokret i riječ, te odgojni aspekti tog rada.
    Ključne riječi: učeničke slobodne aktivnosti,

  25. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Romana su proganjali

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 8
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 3
    Godina: 1992
    Stranice: od 28 do 28
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Opis slučaja djeteta s izuzetnim sposobnostima koje su dovele ido poteškoća u odnosima s učiteljima, te načina rješavanja tihpoteškoća.
    Ključne riječi: natprosječni učenik, komunikacija učenik-učitelj,

  26. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Savjeti pedagoga

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 11
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 2
    Godina: 1991
    Stranice: od 31 do 31
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Opis slučaja plašljive djevojčice s poteškoćama pri komuniciranjus okolinom kao i postupka rješavanja te poteškoće.
    Ključne riječi: rad na slučaju,

  27. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Ocjene i učenici s poteškoćama u razvoju

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 5
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 2
    Godina: 1991
    Stranice: od 29 do 29
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Opis slučaja nastavničine nedoumice pri ocjenjivanju učenika spoteškoćama u razvoju i načina specifičnog rješavanja tihpoteškoća s naglaskom na odgojnom momentu.
    Ključne riječi: vrednovanje učenika, učenici s poteškoćama u razvoju,

  28. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Zanimljiv komparativno-pedagoški zbornik

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Napredak
    Broj: 3
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 134
    Godina: 1993
    Stranice: od 348 do 349
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Kritička analiza knjige: Osnovna škola u svijetu ured. MMatijevića.
    Ključne riječi: komparativna pedagogija,

  29. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Prolegomena za informacijsku preobrazbu obrazovnog sustava

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Napredak
    Broj: 3
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 132
    Godina: 1991
    Stranice: od 325 do 327
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Kritička analiza knjige D.Rodina: Slike -slova- slike.
    Ključne riječi: visoko školstvo, reforma školstva, informacijske znanosti,

  30. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Zajedničko življenje djece i odraslih

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Napredak
    Broj: 2
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 133
    Godina: 1992
    Stranice: od 239 do 242
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Kritička analiza knjige D.Maleš i I Stričević: Druženje djece iodraslih.
    Ključne riječi: obiteljski odgoj,

  31. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Razprave iz pedagoške metodologije

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Vzgoja in ozobraževanje
    Broj: 5
    ISSN: 0350-5065
    Volumen: 23
    Godina: 1992
    Stranice: od 49 do 50
    Jezik: slovenski
    Sažetak: Analiza i kritički prikaz knjige J Sagadin:Razprave iz pedagoškemetodologije.
    Ključne riječi: znanstvena metodologija, metodologija pedagoškog istraživanja, vrednovanje u odgoju i obrazovanju,

  32. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Postupci vrednovanja učenikova uspjeha

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 4
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 4
    Godina: 1993
    Stranice: od 5 do 7
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Pregled tipova objektivnih zadataka za nastavnu primjenu.
    Ključne riječi: vrednovanje u nastavi, tipovi zadataka,

  33. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Višestruko provjeravanje znanja

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 5
    ISSN: 0353-2636
    Volumen: 4
    Godina: 1993
    Stranice: od 18 do 20
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Testovi i testiranja za početak nove školske godine s primjerimazadataka.
    Ključne riječi: vrednovanje u nastavi, tipovi zadataka,

  34. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Metodološki problemi

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Napredak
    Broj: 2
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 133
    Godina: 1992
    Stranice: od 236 do 242
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Kritička analiza i prikaz knjige J.Sagadin : Razprave izpedagoške metodologije.
    Ključne riječi: znanstvena metodologija, metodologija pedagoškog istraživanja, vrednovanje u odgoju i obrazovanju,

  35. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Suvremeni aspekti kibernetičke pedagogije

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Napredak
    Broj: 2
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 134
    Godina: 1993
    Stranice: od 240 do 242
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Analiza i kritički prikaz knjige H. Franf i sur.:KybernetischePadagogik, Schriften 1973-1992.
    Ključne riječi: kibernetička pedagogija,

  36. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Osnovna pitanja iz teorije znanstvene terminologije-pedagogije

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Napredak
    Broj: 1
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 132
    Godina: 1991
    Stranice: od 94 do 96
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Kritička analiza i prikaz knjige F Pedičeka :Prispevki za teorijoterminologije v znanosti-tudi pedagoški.
    Ključne riječi: terminologija, znanost, pedagogija,

  37. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Mikropedagogija- pojave i procesi značajni za odgoj

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Napredak
    Broj: 2
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 132
    Godina: 1991
    Stranice: od 207 do 210
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Kritička analiza i prikaz knjige M. Bratanić: Mikropedagogija-interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja.
    Ključne riječi: mikro-nastava, odgojno-obrazovna komunikacija, nastavna interakcija,

  38. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Primjena testova u odgojno-obrazovnoj djelatnosti

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Napredak
    Broj: 1
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 134
    Godina: 1993
    Stranice: od 114 do 116
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Analiza knjige :Standardi za pedagoško i psihološko testiranje.
    Ključne riječi: pedagoško testiranje, psihološko testiranje, standardi testiranja,

  39. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Što je to-kompjutorska pismenost?

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 2
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 3
    Godina: 1992
    Stranice: od 6 do 7
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Pojam i sadržaj kompjutorske pismenosti i nužnost tog sadržajasuvremenog odgoja i obrazovanja.
    Ključne riječi: računalska pismenost,

  40. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Što očekivati od "nove škole"

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 1
    ISSN: 0353-636
    Volumen: 4
    Godina: 1993
    Stranice: od 6 do 8
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Povišenje učinkovitosti i očovječenje života i rada škole kaoosnovne svrhe inoviranja; promjene u sadržajima, oblicimakomuniciranja, nastavnim i evaluacijskim metodama, postupcima imedijima koji tome doprinose.
    Ključne riječi: nova škola, učinkovitost nastave, humanizacija nastave, nastavne inovacije,

  41. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Texte zur Weiterentwicklung der Bildungskybernetik,

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Medien und Schulpraxis
    Broj: 6
    ISSN: 0945-0335
    Godina: 1993
    Stranice: od 52 do 53
    Jezik: njemački
    Sažetak: Kritička analiza i prikaz knjige H. Franka isuradnika:Kybernetische Padagogik, Schriften 1973-1992.
    Ključne riječi: kibernetička pedagogija,

  42. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Razvijanje unutrašnjih motivacijskih faktora za postizanje školskog uspjeha

    Autori:
    Mandić, Slavko (86801)
    Časopis: Život i škola
    Broj: 1
    Volumen: 34
    Godina: 1991
    Stranice: od 19 do 25
    Jezik: hrvatski

  43. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Pisana komunikacija kao poticaj pisanom stvaralaštvu

    Autori:
    Vodopija, Irena (46014)
    Časopis: Suvremena metodika nastave hrvatskoga jezika
    Broj: 1
    ISSN: 0305-221
    Volumen: 16
    Godina: 1991
    Stranice: od 5 do 16
    Broj referenci: 6
    Jezik: hrvatski

  44. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Pisana komunikacija

    Autori:
    Vodopija, Irena (46014)
    Časopis: Naša škola
    Broj: 1
    ISSN: 0864-9154
    Volumen: 4
    Godina: 1992
    Stranice: od 5 do 17
    Broj referenci: 7
    Jezik: hrvatski

  45. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Osobine komunikacijskih tekstova

    Autori:
    Vodopija, Irena (46014)
    Časopis: Studia Slavica Savariensia
    Broj: 1
    ISSN: 1216-0016
    Volumen: 1
    Godina: 1992
    Stranice: od 50 do 54
    Broj referenci: 6
    Jezik: hrvatski

  46. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Značenje i djelo I.B.Zocha u Hrvatskoj kulturi i prosvjeti

    Autori:
    Vodopija, Irena (46014)
    Časopis: Život i škola
    Broj: 5
    ISSN: 0044-4855
    Volumen: 42
    Godina: 1993
    Stranice: od 529 do 534
    Jezik: hrvatski

  47. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Modeli na nastavata različni priodi kot problemot na nadarenosto

    Autori:
    Peko, Anđelka (101671)
    Časopis: Pedagoškoto tvoreštvo
    Broj: 1
    ISSN: 0350-6711
    Godina: 1991
    Stranice: od 65 do 68
    Broj referenci: 7
    Jezik: makedonski

  48. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Kako nastavnici i učenici promatraju nastavni proces koji zajednički struktuiraju?

    Autori:
    Peko, Anđelka (101671)
    Časopis: Naša škola
    Broj: 2
    ISSN: 0864-9154
    Volumen: 2
    Godina: 1992
    Stranice: od 5 do 17
    Broj referenci: 6
    Jezik: hrvatski

  49. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Mogući put k simetričnoj nastavnoj komunikaciji

    Autori:
    Peko, Anđelka (101671)
    Časopis: Život i škola
    Broj: 5
    ISSN: 0044-4855
    Volumen: 42
    Godina: 1993
    Stranice: od 475 do 483
    Broj referenci: 10
    Jezik: hrvatski

  50. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Tendencije u promjenama sustava srednjoškolskog obrazovanja

    Autori:
    Rajković, Milan (101840)
    Časopis: Propisi-praksa
    Broj: 3
    ISSN: 0330-9443
    Volumen: 22
    Godina: 1991
    Stranice: od 13 do 24
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Vanjski utjecaji na promjene odgojno-obrazovnog sustava: težnjačovječanstva demokraciji i obrazovanju koje razvija moralnuodgovornost prema vlastitom kulturnom nasljeđu, poštovanjuautoriteta i praktičnog kršćanstva. Osnovna načela zausustavljavanje srednjeg školstva, posebno gimnazije, umjetničkeškole, tehničke škole, škole za zanimanja.
    Ključne riječi: srednje školstvo, odgojno-obrazovni sustav,

  51. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Kompjutori u suvremenoj nastavi stranih jezika

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Časopis: Strani jezici
    Broj: 4
    Godina: 1990
    Stranice: od 18 do 28
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: U radu se obrađuje problematika nastave i učenja modernih jezikauz pomoć mikrokomjutora-CALL. Opisuju su različite vrste programakoji se najčešće upotrebljavaju u učenju jezika. Sugeriraju seminimalni uvjeti kojih se nastavnici moraju pridržavati priizboru i nabavci hardwarea. Razmotreni svi aspekti selektiranja,dizajniranja i proizvodnje softwarea. Opisani su organizacijskioblici rada s kompjutorom u razredu. Na kraju se govori orazvojnim perspektivama s aspekta razvojnih mogućnosti hardwareai softwarea tj. o istraživanjima u primjeni interaktivnog videa.

  52. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Ten Questions on Microcomputer Technology

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Časopis: HUPE Newsletter
    Broj: 2
    Godina: 1993
    Stranice: od 6 do 7
    Jezik: engleski

  53. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Emocionalne i intelektualne reakcije

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Časopis: Zrno
    Broj: 3
    ISSN: 0353-636
    Godina: 1993
    Stranice: od 10 do 10
    Jezik: hrvatski

  54. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Kako raspravu o pedagogiji učiniti produktivnijom i korisnijom za pedagošku praksu

    Autori:
    Jurić, Vladimir (73040)
    Časopis: Napredak
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 132
    Godina: 1991
    Stranice: od 363 do 368
    Broj referenci: 5
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Osuvremeniti pedagošku misao u našim uvjetima znači prvenstvenokomunicirati sa svjetskim pedagoškim znanjem, uvrštavajući našekorisne ideje i teorijske obrasce u svjetski fond. Usmjeravatipažnju na genezu teorija, na njihovu nedovršenost i nepotpunost,kad se pitamo za primjenu stajališta "praktične pedagogije",znači ostvariti nove perspektive u teoriji i odgojnoj praksi.
    Ključne riječi: pedagoška misao, kritičko promišljanje pedagogije, odgojna teorija i praksa,

  55. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Odnos didaktike i školske pedagogije

    Autori:
    Jurić, Vladimir (73040)
    Časopis: Život i škola
    ISSN: 0044-4855
    Volumen: 42
    Godina: 1993
    Stranice: od 453 do 458
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Odnos didaktike i školske pedagogije aktualan je od početkadiferencijacije pedagogije na opće i posebne pedagoškediscipline. Uporišta za predmetne i strukturne odnose surazličita, pa je moguća izgradnja različitih didaktika, čime seobogaćuje njihovo teorijske polje.
    Ključne riječi: predmet didaktike, pedagoške discipline, predmet školske pedagogije, izgradnja didaktika,

  56. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Kvalitativna paradigma evaluacije predškolskog odgoja

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Lederer, Jasna
    Časopis: Napredak
    Volumen: 132
    Godina: 1991
    Stranice: od 188 do 197
    Jezik: hrvatski
    Ključne riječi: kvalitativna metodologija,

  57. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Utjecaj verbalnog i vizualnog predloška na naraciju djece predškolske dobi

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Šepl, I.
    Časopis: Život i škola
    Volumen: 40
    Godina: 1991
    Stranice: od 341 do 351
    Jezik: hrvatski
    Ključne riječi: naracija predškolske djece,

  58. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Učenje v dialogu

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Časopis: Educa
    Volumen: 3
    Godina: 1993
    Stranice: od 329 do 337
    Jezik: slovenski
    Ključne riječi: učenje, dijalog,

  59. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Vzgojiteljeva kompetenca

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Časopis: Vzgoja in ozobraževanje
    Volumen: 24
    Godina: 1993
    Stranice: od 18 do 21
    Jezik: slovenski
    Ključne riječi: komunikacijska kompetencija,

  60. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Komunikacija i razvoj predškolskog djeteta

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Duran, Mirjana
    Irović, Stanislava
    Kuzma, Zdenka
    Časopis: Napredak
    Volumen: 134
    Godina: 1993
    Stranice: od 163 do 171
    Jezik: hrvatski
    Ključne riječi: komunikacija , interakcija, razvoj predškolskog djeteta,

  61. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Brainstorming- kako potiknovati napišuvato tvoreštvo na decata

    Autori:
    Vodopija, Irena (46014)
    Časopis: Pedagoškoto tvoreštvo
    Broj: 1
    ISSN: 3701-3082
    Godina: 1991
    Stranice: od 37 do 39
    Jezik: makedonski

  62. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Simulacija - mogući put u obrazovanju studenata

    Autori:
    Peko, Anđelka (101671)
    Časopis: Život i škola
    Broj: 1
    ISSN: 0044-4855
    Volumen: 44
    Godina: 1995
    Stranice: od 11 do 19
    Ključne riječi: Simulacija, obrazovanje studenata, metode poučavanja, iskustveno učenje,

  63. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Opterećenost učenika i roditelji

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 4-5
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 5
    Godina: 1994
    Stranice: od 13 do 14

  64. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Poskus netehničega inoviranja

    Autori:
    Šepl, I.
    Časopis: Vzgoja in ozobraževanje
    Broj: 3
    ISSN: 0350-5065
    Volumen: 25
    Godina: 1994
    Stranice: od 20 do 23
    Jezik: slovenski

  65. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Uvođenje učenika u pismenost

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 6-7
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 5
    Godina: 1994

  66. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Je li čitanje knjige palo u zaborav

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 8-9
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 5
    Godina: 1994
    Stranice: od 39

  67. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Moja je stara lutkica nesretna , mamice

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 12
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 6
    Godina: 1995
    Stranice: od 30 do 30

  68. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Baka iz Škabrnje

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Zrno
    Broj: 14
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 6
    Godina: 1995
    Stranice: od 30 do 30

  69. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Kako oduševiti buduće učitelje da oduševe svoje učenike

    Autori:
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Časopis: Napredak
    Broj: 3
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 153
    Godina: 1994
    Stranice: od 369 do 371

  70. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Budućnost škole-uvijek aktualna tema

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Napredak
    Broj: 1
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 135
    Godina: 1994
    Stranice: od 32 do 41
    Sažetak: U radu se iznose rezultati ispitivanja učenika osnovnih i srednjih škola te studenata o budućnosti škole. Velika većina subjekata smatra da će i ubuduće škola biti središte obrazovnog rada, no navode niz elemenata koji bi u školama budućnosti trebali niti nazočniji.
    Ključne riječi: škola, budućnost,

  71. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Kybernetische Padaegogik/Klerigkibernetiko

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Erziehuungswissenschaft und Beruf
    Broj: 1
    ISSN: 0342-0086
    Volumen: 42
    Godina: 1994
    Stranice: od 112 do 113
    Jezik: njemački

  72. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Otac - odgajatelj

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 6-7
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 5
    Godina: 1994
    Stranice: od 21 do 22

  73. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Ulazak hrvatske škole u razvojne tokove školstva razvijenih zemalja

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Napredak
    Broj: 1
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 135
    Godina: 1994
    Stranice: od 105 do 107

  74. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Ne zapustimo vještinu funkcionalnog čitanja

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 8-9
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 5
    Godina: 1994
    Stranice: od 19 do 19

  75. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Atributi kvalitativne in kvalitativne paradigme predškolskega raziskovanja

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Sodobna pedagogika
    Broj: 1-2
    ISSN: 0038-0474
    Volumen: 45
    Godina: 1994
    Stranice: od 39 do 51
    Broj referenci: 17
    Jezik: slovenski

  76. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Od tolerancije u školi do tolerancije u životu

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 10
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 5
    Godina: 1994
    Stranice: od 25 do 25

  77. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: V.k. Barandovska & J. Lanska: Kybernetische Padagogik, Bildungsinformatik

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Vierteljahresschrift fur wissenscaftliche Padagogik
    Broj: 1
    Volumen: 70
    Godina: 1994
    Stranice: od 129 do 131
    Jezik: njemački

  78. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Naj uporabimo anketo?

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Vzgoja in ozobraževanje
    Broj: 2
    ISSN: 0350-5054
    Volumen: 25
    Godina: 1994
    Stranice: od 53 do 56
    Jezik: slovenski

  79. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Rešitve iz tujine - vir zamisli

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Vzgoja in ozobraževanje
    Broj: 2
    ISSN: 0350-5054
    Volumen: 25
    Godina: 1994
    Stranice: od 63 do 63
    Jezik: slovenski

  80. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Što uzrokuje preopterećenost učenika i kako je ukloniti?

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 4-5
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 5
    Godina: 1994
    Stranice: od 6 do 8

  81. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Sakupljanje poštanskih maraka - zabava, igra ali i /nehotično!/ učenje

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Zrno
    Broj: 12
    ISSN: 0353-636x
    Volumen: 6
    Godina: 1995
    Stranice: od 46 do 47

  82. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Pišem - objavljujem.. članek -referat- poročilo

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Časopis: Vzgoja in ozobraževanje
    Broj: 3
    ISSN: 0350-5054
    Volumen: 26
    Godina: 1995
    Stranice: od 32 do 35

  83. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Koncepcija , program (i) ili stvarnost izvanobiteljskog predškolskog odgoja

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Časopis: Napredak
    ISSN: 1330-0059
    Volumen: 135
    Godina: 1994
    Stranice: od 73 do 80

  84. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Didaktički aspekti primjene kompjutora u nastavi

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Rodek, S.
    Urednici
    Sirovatka, g.
    Naslov zbornika: Produkcija kompjutorskih obrazovnih programa
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1991
    Stranice: od 55 do 94
    Sažetak: Razvoj i oblici primjene računala u nastavi, pitanjaadaptibilnosti i multipedijskog pristupa, izradasoftwarea-osobito scenarija, provjera i primjena.
    Ključne riječi: nastava pomoću računala, izrada računalskog nastavnog softwarea,

  85. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Metodologija razvojno-raziskovalnih projektov

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Urednici
    Rečnik, Ferdo
    Milekšić, Vladimir
    Naslov zbornika: Prispevki k pripravi in izvedbi razvojno-raziskovalnih projektov
    Jezik: slovenski
    Mjesto: Ljubljana, Slovenija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 30702592
    Stranice: od 107 do 153
    Sažetak: Razvojno istraživački projekti u funkciji razvoja odgoja iobrazovanja, identifikacija i izbor problema istraživanja, izradaprojekta istraživanja, metodologija ostvarivanja projekta:metode, varijable, hipoteze, prikupljanje podataka, statističkaobrada, interpretacija i implementacija rezultata.
    Ključne riječi: metodologija pedagoškog istraživanja, razvojno istraživački projekti,

  86. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Pomen in vloga evalvacije v planiranju izobraževanja

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Urednici
    Rečnik, Ferdo
    Naslov zbornika: Prispevki k planiranju razvoja vzgoje in izobraževanja
    Jezik: slovenski
    Mjesto: Ljubljana, Slovenija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 30702592
    Stranice: od 48 do 58
    Sažetak: Pregledna analiza aspekata vrednovanja u toku planiranja odgoja iobrazovanja, osobito pri ustanovljavanju i analizu ostvarljivostiplana te pri empirijskoj provjeri realizacije plana.
    Ključne riječi: planiranje odgoja i obrazovanja, vrednovanje odgoja i obrazovanja, ispitivanje ostvarljivosti plana,

  87. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Cilji strokovnega izobraževanja in poklicnega usposabljanja - izhodišta za spremenbe

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Urednici
    Rečnik, Ferdo
    Naslov zbornika: Prispevki k planiranju razvoja vzgoje in izobraževanja
    Jezik: slovenski
    Mjesto: Ljubljana, Slovenija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 30702592
    Stranice: od 88 do 92
    Sažetak: Analiza ciljeva strukovnog obrazovanja i osposobljavanja zazanimanje, posebno s obzirom na potrebne inovacije na tompodručju odgoja i obrazovanja.
    Ključne riječi: planiranje odgoja i obrazovanja, ciljevi odgoja i obrazovanja, inovacije u odgoju i obrazovanju,

  88. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Gegenseitige Erganzung der emanzipatorischen und kybernetischen Ansatze-ein Weg zur prospektiven Bildung

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Lobin, G.
    Urednici
    Lobin, G.
    Bink, W.D.E.
    Naslov zbornika: Kibernetik und Bildung
    Jezik: njemački
    ISBN/ISSN: 3-929853-00-0
    Stranice: od 93 do 97
    Sažetak: Značajke emancipacijskog i kibernetičnog pristupa u odgoju iobrazovanju, posebno s obzirom na budući razvoj te djelatnosti teuloga pedagoškog istraživanja na tom području.
    Ključne riječi: emancipacijski pristup odgoju i obrazovanju, kibernetički pristup odgoju i obrazovanju, budućnosti odgoja i obrazovanja, pedagoško istraživanje,

  89. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Kurikulum-opredelitev in razvoj

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Urednici
    Milekšić, Vladimir
    Rečnik, Ferdo
    Naslov zbornika: Prispevki k pripravi in izvedbi razvojno-raziskovalnih projektov
    Jezik: slovenski
    Mjesto: Ljubljana, Slovenija
    Godina: 1992
    ISBN/ISSN: 30702592
    Stranice: od 25 do 67
    Sažetak: Analiza pojma kurikuluma i njegovog mjesta u odgojno-obrazovnomprocesu, faze izrade modela kurikuluma, implementacija ivrednovanje kurikuluma.
    Ključne riječi: kurikulum, razvojno istraživanje

  90. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Nova informaciona i obrazovna tehnologija

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Urednici
    Vilotijević, M.
    Naslov zbornika: Nova obrazovna i informaciona tehnologija
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Beograd
    Godina: 1991
    Stranice: od 4964 do 0
    Sažetak: Analiza mogućnosti i granica informacione, naročito računalsketehnologije u realizaciji i evaluaciji nastave, osobito u svezi sproblemom humanizacije odgojno-obrazovnog rada i povišenjanjegove učinkovitosti.
    Ključne riječi: informaciona tehnologija, obrazovna tehnologija,

  91. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Prijedlozi za drugačiji pristup obrazovanju

    Autori:
    Peko, Anđelka (101671)
    Pintarić, Ana
    Naslov zbornika: Djeca u ratu i poslije rata
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Osijek
    Godina: 1993
    Stranice: od 215 do 220
    Skup: Djeca u ratu i poslije rata
    Održan: od 25.02.93 do 26.02.93

  92. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Primjena mikrokompjutora u nastavi i učenju stranih jezika

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Urednici
    Andrijašević, Marin
    Vrhovac, Yvonne
    Naslov zbornika: Informatička tehnologija u primjenjenoj lingvistici
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1990
    Stranice: od 123 do 130
    Skup: Informatička tehnologija u primjenjenoj lingvistici
    Održan: od 16.03.90 do 17.03.90

  93. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Metodologija razvijanja obrazovnog softwarea

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Naslov zbornika: Informatika u obrazovanju
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Split
    Godina: 1990
    Stranice: od 176 do 186
    Skup: Informatika u obrazovanju
    Održan: od 15.01.90 do 21.01.90

  94. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Some Aspects of Comunication Model in Pre-school Education

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Duran, Mirjana
    Irović, Stanislava
    Kuzma, Zdenka
    Urednici
    Rajtmayer, Adolf
    Naslov zbornika: Međunarodni posvet o alternativnih vzgojnih konceptih
    Jezik: engleski
    Mjesto: Maribor, Slovenija
    Godina: 1992
    Stranice: od 46 do 51
    Skup: Međunarodni posvet o alternativnih vzgojnih konceptih in znanstveni simpozij o raziskovalnih dosežkih na področju predškolske vzgoje in osnovne šole
    Održan: od 27.10.92 do 28.10.92
    Ključne riječi: komunikacijski model, predškolski odgoj,

  95. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Funkcionalne karakteristike i efekti verbalnog ponašanja odgajatelja u komunikaciji sa djecom

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Kuzma, Zdenka
    Urednici
    Pantar, Jožica
    Naslov zbornika: Institucionalna predšolska vzgoja v Sloveniji
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Bled, Slovenija
    Godina: 1992
    Stranice: od 25 do 33
    Skup: Institucionalna predšolska vzgoja v Sloveniji (Dobre vzkušnje in nadaljni razvoj)
    Održan: od 08.10.92 do 10.10.92
    Ključne riječi: efekti verbalnog ponašanja odgojitelja,

  96. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Ka komunikacijskom modelu predškolskog odgoja

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Kuzma, Zdenka
    Urednici
    Babić, Nada (86676)
    Naslov zbornika: Predškolski odgoj danas i sutra
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Osijek
    Godina: 1994
    Stranice: od 14 do 23
    Skup: Predškolski odgoj danas i sutra
    Održan: od 14.01.94 do 15.01.94
    Ključne riječi: komunikacijski model predškolskog odgoja, dijaloško učenja,

  97. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Iskustveno učenje pomoću simulacije

    Autori:
    Peko, Anđelka (101671)
    Naslov zbornika: Inovacije u nastavnoj teoriji i praksi
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Pula
    Godina: 1994
    Stranice: od 63 do 64
    Skup: II simpozij o didaktičko-metodičkim inovacijama
    Održan: od 09.06.94 do 10.06.94
    Ključne riječi: simulacija, iskustveno učenje,

  98. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Ravnateljeva vloga v vrednotenju vzojno-izobraževalnog dela

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Naslov zbornika: Menadžment v zgoji in izobraževanju
    Jezik: slovenski
    Mjesto: Ljubljana, Slovenija
    Godina: 1995
    ISBN/ISSN: 86-7759-333-0
    Stranice: od 397 do 422

  99. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Diskontinuitet i kontinuitet odgoja u obitelji i dječjem vrtiću

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Kuzma, Zdenka
    Urednici
    Matijević, Robert
    Naslov zbornika: 3. dani predškolskog odgoja
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Čakovec
    Godina: 1994
    Stranice: od 23 do 31
    Skup: 3. dani predškolskog odgoja
    Održan: od 29.04.94 do 30.04.94

  100. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Dodatne dejavnosti v otroškem vrtcu

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Urednici
    Balič, Fanika
    Naslov zbornika: Dodatne dejavnosti v vrtcu
    Jezik: slovenski
    Mjesto: Maribor, Slovenija
    Godina: 1994
    Stranice: od 38 do 45
    Skup: Dodatne dejavnosti v vrtcu
    Održan: od 27.10.94 do 29.10.94

  101. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Communication characheristics of instruction dialogue

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Kuzma, Zdenka
    Urednici
    Pšunder, Maja
    Naslov zbornika: Raziskovalni dosežki v zzgoji in izobraževanju
    Mjesto: Maribor, Slovenija
    Godina: 1995
    Stranice: od 42 do 49
    Skup: Raziskovalni dosežki v vzgoji in izobraževanju
    Održan: od 24.05.95 do 26.05.95

  102. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Pretpostavke suvremenog obrazovanja dječjih odgajatelja

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Urednici
    Kujundžić, Nedjeljko
    Biondić, Ivan
    Naslov zbornika: Učitelj za inovacijsku školu
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1991
    Stranice: od 32 do 33
    Skup: Učitelj: jučer-danas- sutra
    Održan: od 10.12.89 do 12.12.89
    Ključne riječi: obrazovanje dječjih odgajatelja,

  103. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Komunikacija odraslih i djece u institucionalnim uvjetima: metodološki aspekti

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Urednici
    Ljubešić, Marta
    Naslov zbornika: Istraživanja na području defektologije -Znanstveni skup IV
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1992
    Stranice: od 81 do 82
    Skup: Istraživanja na području defektologije
    Održan: od 01.10.92 do 03.10.92
    Ključne riječi: funkcionalna analiza, epizoda komunikacije,

  104. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Koncepcija, program(i) i stvarnost izvanobiteljskog predškolskog odgoja

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Urednici
    Vrgoč, Hrvoje
    Naslov zbornika: Nova koncepcijsko-programska usmjerenja-iskustva u primjeni i projekciji razvoja
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1992
    Stranice: od 55 do 56
    Skup: Nova koncepcijsko-programska usmjerenja-iskustva u primjeni i projekciji razvoja predškolskog odgoja u Hrvatskoj
    Održan: od 14.12.92 do 16.12.92
    Ključne riječi: curriculum, institucionalni predškolski odgoj,

  105. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Pre-school Childrens Narative

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Urednici
    Smoczynska, Magdalena
    Slobin, Dan
    Naslov zbornika: Crosslinguistic Workshop on the Acqiusition of Slavic&Baltic Languages by Childr
    Jezik: engleski
    Mjesto: Cracow
    Godina: 1993
    Stranice: od 2 do 2
    Skup: Crosslingiustic Workshop on the Aqiusition of Slavic&Baltic Language by Children
    Održan: od 08.07.93 do 14.07.93
    Ključne riječi: dječji narativi,

  106. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Komunikacijska kompetencija odgojitelja

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Kralj, G.
    Urednici
    Babić, Nada (86676)
    Naslov zbornika: Predškolski odgoj danas i sutra
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Osijek
    Godina: 1994
    Stranice: od 44 do 44
    Skup: Predškolski odgoj danas i sutra
    Održan: od 14.01.94 do 15.01.94
    Ključne riječi: komunikacijska kompetencija,

  107. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Kvalitativno vrednovanje institucionalnog predškolskog odgoja

    Autori:
    Babić, Nada (86676)
    Lederer, Jasna
    Urednici
    Babić, Nada (86676)
    Naslov zbornika: Predškolski odgoj danas i sutra
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Osijek
    Godina: 1994
    Stranice: od 78 do 78
    Skup: Predškolski odgoj danas i sutra
    Održan: od 14.01.94 do 15.01.94
    Ključne riječi: kvalitativno vrednovanje,

  108. Tip rada: Doktorska dizertacija

    Naslov: Razvoj pisane komunikacije učenika u prva četiri razreda osnovne škole
    Fakultet: Filozofski fakultet Sveučilište u Zagrebu
    Autor: VODOPIJA IRENA
    Datum obrane: 13.11.91
    Jezik: hrvatski
    Broj stranica: 225


  109. Tip rada: Doktorska dizertacija

    Naslov: Efikasnost eksperimentalnog programa simetričnosti nastavne komunikacije
    Fakultet: Filozofski fakultet Sveučilište u Zagrebu
    Autor: PEKO ANĐELKA
    Datum obrane: 03.03.93
    Jezik: hrvatski
    Broj stranica: 270


  110. Tip rada: Mentorstvo

    Naslov: Motiviranje predškolske djece za stvaralaštvo
    Fakultet: Pedagoški fakultet J.J.Strossmayera u Osijeku
    Mentor: ADLER NEVENKA
    Datum obrane: 16.07.91
    Broj stranica: 269
    Autor: Burazin Slobodanka
    Rad: Doktorat


  111. Tip rada: Kompjuterski program

    Naslov: Articles. Programski paket na nastavu engleskog jezika

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Debić, Boris
    Naručitelj: Institut informacijskih znanosti
    Depo ustanova: Institut informacijskih znanosti
    HW platforma: IBM PC, Apple IIe
    Operativni sistem: DOS, IDOS
    Programski jezik: BASIC
    Godina: 1991

  112. Tip rada: Kompjuterski program

    Naslov: Pen Friend. Language Guides for Everyday use. Croatian version

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Grandić, Goran
    Debić, Boris
    Sephton, David
    Naručitelj: Primorose Publishing, Bury St. Edmunds
    Depo ustanova: Primorose Publishing, Bury St. Edmunds
    HW platforma: IBM , PC
    Operativni sistem: DOS
    Programski jezik: ASSEMBLER

  113. Tip rada: Kompjuterski program

    Naslov: Tick-Tack. A Break- Through in Any Language. Language Guides for Business. Croatian version

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Debić, Boris
    Grandić, Goran
    Sephton, David
    Naručitelj: Primorose Publishing, Bury St. Edmunds
    Depo ustanova: Primorose Publishing, Bury St. Edmunds
    HW platforma: IBM PC
    Operativni sistem: DOS
    Programski jezik: Assembler

  114. Tip rada: Kompjuterski program

    Naslov: STATIS

    Autori:
    Mandić, Slavko (86801)
    Naručitelj: Ministarstvo prosvjete
    Godina: 1995
    Sažetak: STATIS je paket statističkih programa. Sastavljen je od 20 programa koji su prvenstveno namijenjeni učiteljima i profesorima u osnovnim i srednjim školama, kao i svima onima koji se bave znanstvenoistraživačkim radom. Programski paket STATIS distribuirat će osnovnim i srednjim školama Ministarstvo prosvjete i Školska knjiga.

  115. Tip rada: Kompjuterski program

    Naslov: BALANS

    Autori:
    Mandić, Slavko (86801)
    Godina: 1995
    Sažetak: BALANS jw statistički program koji je namijenjen onima koji se bave znanstveno-istraživačkim radom. Koristi se ujednačavanje eksperimentalne i kontrolne grupe. Prezentacija programa očekuje se uskoro.

  116. Tip rada: Kompjuterski program

    Naslov: HISTOG

    Autori:
    Mandić, Slavko (86801)
    Godina: 1995
    Sažetak: HISTOG je statistički program namijenjen onima koji svoje podatke žele srediti u razrede, dobiti frekvencije podataka i te podatke prikazati histogramom. Program nije još javno prezentiran.

  117. Tip rada: Kompjuterski program

    Naslov: INDEX

    Autori:
    Mandić, Slavko (86801)
    Godina: 1995
    Sažetak: INDEX je kompjutorski program koji je isključivo namijenjen za psihologe kao psihološki mjerni instrument za mjerenje psihopatoloških tendencija. Program nije još javno prezentiran.

  118. Tip rada: Studija/Elaborat

    Naslov: Pretvorba centara usmjerenog obrazovanja u određene vrste škola

    Autori:
    Rajković, Milan (101840)
    Naručitelj: Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Hrvatske
    Depo ustanova: Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Hrvatske
    Godina: 1992
    Stranica ukupno: 194
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Pri pretvorbi centara usmjerenog obrazovanja društveni ipedagoško-stručni razlozi uzeti su kao osnovna načela zautemeljenje gimnazija, tehničkih škola, umjetničkih škola teindustrijskih i obrtničkih škola. Pretvorba je izvršena u 182centra usmjerenog obrazovanja. Prema ovom projektu nastalo je 277škola u kojima se ostvaruje samo jedan obrazovni program te 98škola u kojima se ostvaruju raznoliki obrazovni programi. Time jeostvarena prva etapa pretvorbe srednjoškolskih centara, dok će sedruga ostvariti u županijskom ustroju Republike Hrvatske.
    Ključne riječi: srednje školstvo, odgojno-obrazovni sustav,

  119. Tip rada: Radio emisija

    Naslov: Učenje i nastava pomoću kompjutora

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    Radio postaja: Hrvatska radio-televizija
    Naslov emisije: Školski program
    Godina: 1991
    Jezik: hrvatski

  120. Tip rada: TV emisija

    Naslov: Kompjutori u obrazovanju

    Autori:
    Carev-Maruna, Tatjana (6515)
    TV postaja: Hrvatska radio-televizija
    Naslov emisije: Bitne staze
    Godina: 1991
    Jezik: hrvatski

  121. Tip rada: Rukopis

    Naslov: Zbornik radova u okviru projekta "Vrednovanje obrazovnog procesa-programa, realizacije, učinka"

    Autori:
    Mužić, Vladimir (56965)
    Babić, Nada (86676)
    Andrić, Zdenka (87442)
    Mandić, Slavko (86801)
    Peko, Anđelka (101671)
    Vodopija, Irena (46014)
    Šćukanec, Kristina (147053)
    Jindra, Ranka (87056)
    Jezik: hrvatski


MZT Engleski jezik SVIBOR Abecedni popis Složeno po šifri projekta Složeno po ustanovi projekta Pretraga Pomoć
Ministarstvo znanosti
i tehnologije
Engleski
jezik
Svibor
početna stranica
Abecedni
popis
Složeno po
šifri projekta
Složeno po
ustanovi projekta
Pretraživanje Pomoć

Informacije: svibor@znanost.hr