Naslov: Kako nadmudriti test
Naslov: Operativna istraživanja škole i njene interakcije s
okruženjem- uvođenje i praćenje inovacija u školi
Naslov: Katalozi znanja za osnovno šolo
Naslov: Pen-Friend. Language Guides for Everyday use. Croation
version
Naslov: Tick-Tack. A Break-Through in Any Language. Language
Guides for Business. Croatian version
Naslov: Articles. Programski paket za nastavu engleskog jezika
Naslov: Elaborat o koncepciji, organizaciji i režimu studija
pedagogije
Naslov: A Model for Coursware Development in Croatia
Naslov: Prilozi ( predgovor, uvod, definicija zanimanja...)
Naslov: Praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa
Naslov: Planiranje i programiranje rada škole
Naslov: Školska i razredno-nastavna klima
Naslov: Zadovoljstvo učenika nastavom-školom
Naslov: Novi pristupi u programiranju
Naslov: Problemski aspekti potrebe i funkcioniranja
razvojno-pedagoške djelatnosti
Naslov: Ugovor o učinku nastave i učenja/učenik-škola,
škola-finacijer
Naslov: Učenički esej-put slobodnijem izražavanju
Naslov: Može li kompjuter biti "čovjek"
Naslov: Slučaj učenice Suzane
Naslov: Obrnuta Crvenkapica
Naslov: Umiju li učenici procijeniti dobre i loše osobine
nastavnika?
Naslov: Pripremanje obroka rezervirano samo za mamu?
Naslov: O jeziku našem svagdašnjem
Naslov: Kreativnost u slobodnoj aktivnosti "Vrijeme radosti"
Naslov: Romana su proganjali
Naslov: Savjeti pedagoga
Naslov: Ocjene i učenici s poteškoćama u razvoju
Naslov: Zanimljiv komparativno-pedagoški zbornik
Naslov: Prolegomena za informacijsku preobrazbu obrazovnog
sustava
Naslov: Zajedničko življenje djece i odraslih
Naslov: Razprave iz pedagoške metodologije
Naslov: Postupci vrednovanja učenikova uspjeha
Naslov: Višestruko provjeravanje znanja
Naslov: Metodološki problemi
Naslov: Suvremeni aspekti kibernetičke pedagogije
Naslov: Osnovna pitanja iz teorije znanstvene
terminologije-pedagogije
Naslov: Mikropedagogija- pojave i procesi značajni za odgoj
Naslov: Primjena testova u odgojno-obrazovnoj djelatnosti
Naslov: Što je to-kompjutorska pismenost?
Naslov: Što očekivati od "nove škole"
Naslov: Texte zur Weiterentwicklung der Bildungskybernetik,
Naslov: Razvijanje unutrašnjih motivacijskih faktora za
postizanje školskog uspjeha
Naslov: Pisana komunikacija kao poticaj pisanom stvaralaštvu
Naslov: Pisana komunikacija
Naslov: Osobine komunikacijskih tekstova
Naslov: Značenje i djelo I.B.Zocha u Hrvatskoj kulturi i
prosvjeti
Naslov: Modeli na nastavata različni priodi kot problemot na
nadarenosto
Naslov: Kako nastavnici i učenici promatraju nastavni proces koji
zajednički struktuiraju?
Naslov: Mogući put k simetričnoj nastavnoj komunikaciji
Naslov: Tendencije u promjenama sustava srednjoškolskog
obrazovanja
Naslov: Kompjutori u suvremenoj nastavi stranih jezika
Naslov: Ten Questions on Microcomputer Technology
Naslov: Emocionalne i intelektualne reakcije
Naslov: Kako raspravu o pedagogiji učiniti produktivnijom i
korisnijom za pedagošku praksu
Naslov: Odnos didaktike i školske pedagogije
Naslov: Kvalitativna paradigma evaluacije predškolskog odgoja
Naslov: Utjecaj verbalnog i vizualnog predloška na naraciju djece
predškolske dobi
Naslov: Učenje v dialogu
Naslov: Vzgojiteljeva kompetenca
Naslov: Komunikacija i razvoj predškolskog djeteta
Naslov: Brainstorming- kako potiknovati napišuvato tvoreštvo na
decata
Naslov: Simulacija - mogući put u obrazovanju studenata
Naslov: Opterećenost učenika i roditelji
Naslov: Poskus netehničega inoviranja
Naslov: Uvođenje učenika u pismenost
Naslov: Je li čitanje knjige palo u zaborav
Naslov: Moja je stara lutkica nesretna , mamice
Naslov: Baka iz Škabrnje
Naslov: Kako oduševiti buduće učitelje da oduševe svoje učenike
Naslov: Budućnost škole-uvijek aktualna tema
Naslov: Kybernetische Padaegogik/Klerigkibernetiko
Naslov: Otac - odgajatelj
Naslov: Ulazak hrvatske škole u razvojne tokove školstva
razvijenih zemalja
Naslov: Ne zapustimo vještinu funkcionalnog čitanja
Naslov: Atributi kvalitativne in kvalitativne paradigme
predškolskega raziskovanja
Naslov: Od tolerancije u školi do tolerancije u životu
Naslov: V.k. Barandovska & J. Lanska: Kybernetische Padagogik,
Bildungsinformatik
Naslov: Naj uporabimo anketo?
Naslov: Rešitve iz tujine - vir zamisli
Naslov: Što uzrokuje preopterećenost učenika i kako je ukloniti?
Naslov: Sakupljanje poštanskih maraka - zabava, igra ali i
/nehotično!/ učenje
Naslov: Pišem - objavljujem.. članek -referat- poročilo
Naslov: Koncepcija , program (i) ili stvarnost izvanobiteljskog
predškolskog odgoja
Naslov: Didaktički aspekti primjene kompjutora u nastavi
Naslov: Metodologija razvojno-raziskovalnih projektov
Naslov: Pomen in vloga evalvacije v planiranju izobraževanja
Naslov: Cilji strokovnega izobraževanja in poklicnega
usposabljanja - izhodišta za spremenbe
Naslov: Gegenseitige Erganzung der emanzipatorischen und
kybernetischen Ansatze-ein Weg zur prospektiven Bildung
Naslov: Kurikulum-opredelitev in razvoj
Naslov: Nova informaciona i obrazovna tehnologija
Naslov: Prijedlozi za drugačiji pristup obrazovanju
Naslov: Primjena mikrokompjutora u nastavi i učenju stranih
jezika
Naslov: Metodologija razvijanja obrazovnog softwarea
Naslov: Some Aspects of Comunication Model in Pre-school
Education
Naslov: Funkcionalne karakteristike i efekti verbalnog ponašanja
odgajatelja u komunikaciji sa djecom
Naslov: Ka komunikacijskom modelu predškolskog odgoja
Naslov: Iskustveno učenje pomoću simulacije
Naslov: Ravnateljeva vloga v vrednotenju vzojno-izobraževalnog
dela
Naslov: Diskontinuitet i kontinuitet odgoja u obitelji i dječjem
vrtiću
Naslov: Dodatne dejavnosti v otroškem vrtcu
Naslov: Communication characheristics of instruction dialogue
Naslov: Pretpostavke suvremenog obrazovanja dječjih odgajatelja
Naslov: Komunikacija odraslih i djece u institucionalnim
uvjetima: metodološki aspekti
Naslov: Koncepcija, program(i) i stvarnost izvanobiteljskog
predškolskog odgoja
Naslov: Pre-school Childrens Narative
Naslov: Komunikacijska kompetencija odgojitelja
Naslov: Kvalitativno vrednovanje institucionalnog predškolskog
odgoja
Naslov: Razvoj pisane komunikacije učenika u prva četiri razreda
osnovne škole
Fakultet: Filozofski fakultet Sveučilište u Zagrebu
Autor: VODOPIJA IRENA
Datum obrane: 13.11.91
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 225
Naslov: Efikasnost eksperimentalnog programa simetričnosti
nastavne komunikacije
Fakultet: Filozofski fakultet Sveučilište u Zagrebu
Autor: PEKO ANĐELKA
Datum obrane: 03.03.93
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 270
Naslov: Motiviranje predškolske djece za stvaralaštvo
Fakultet: Pedagoški fakultet J.J.Strossmayera u Osijeku
Mentor: ADLER NEVENKA
Datum obrane: 16.07.91
Broj stranica: 269
Autor: Burazin Slobodanka
Rad: Doktorat
Naslov: Articles. Programski paket na nastavu engleskog jezika
Naslov: Pen Friend. Language Guides for Everyday use. Croatian
version
Naslov: Tick-Tack. A Break- Through in Any Language. Language
Guides for Business. Croatian version