Naslov: Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim
roditeljima - teorijski dio
Naslov: Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim
roditeljima - Priručnik za odgajatelje i stručne suradnike u predškolskim
ustanovama
Naslov: Obiteljske prilike učenika u različitim razredima osnovne
škole kao faktori rizičnosti razvoja djeteta
Naslov: Osnovna obilježja obiteljskih prilika učenika
Naslov: Osnovna obilježja ispitanih oblika ponašanja učenika
Naslov: Neke nepromjenjive karakteristike obitelji učenika petog
razreda osnovne škole i modaliteti poremećaja u njihovom ponašanju
Naslov: Aktuelne karakteristike obitelji djece stare 11 godina u
relaciji s modalitetima poremećaja u njihovom ponašanju
Naslov: Sociodemografske karakteristike obitelji učenika petih
razreda osnovne škole i njihova povezanost s nekim karakteristikama odgoja
u porodici
Naslov: Sociodemografske karakteristike i prisustvo
sociopatoloških pojava u porodicama učenika
Naslov: Neke karakteristike ponašanja učenika i njihova
porodičnog odgoja
Naslov: Socijalno patološke pojave u porodici učenika i
mogućnosti odgoja
Naslov: Modaliteti poremećaja u ponašanju djece stare 11 u
relaciji s njihovim kognitivnim osobinama
Naslov: Aktualne obiteljske prilike djece stare 11 godina u
relaciji s nekim njihovim konativnim osobinama
Naslov: Kognitivne sposobnosti djece osnovnoškolske dobi i
njihove porodične prilike
Naslov: Relacije konativnih i ponašajnih karakteristika u
predpubertetu
Naslov: Promjene u konativnim dimenzijama djece s poremećajima u
ponašanju starijeg osnovnoškolskog uzrasta u funkciji toka
socijalnopedagoškog tretmana
Naslov: Pregled važnijih teorija kriminalnog ponašanja
Naslov: Povezanost neuroticizma maloljetnika i procjene
uspješnosti odgojne mjere pojačana briga i nadzor izvršene nakon isteka
mjere
Naslov: Povezanost nekih poremećaja ličnosti i ponašanja
maloljetnih delinkvenata kojima je izrečena sankcija dom za preodgoj i
nekih obilježja strukture i socijalnog statusa njihovih obitelji
Naslov: Kompetentnost roditelja za roditeljsku ulogu i
socioemocionalni status predškolskog djeteta
Naslov: Neki podaci o razvoju kognitivnih sposobnosti učenika
osnovnoškolske dobi s poremećajima u ponašanju
Naslov: Relacije socioemocionalnog statusa predškolske djece i
njihovih obiteljskih prilika
Naslov: Relacije roditeljskog odgojnog stila i socioemocionalnog
statusa djece
Naslov: Individualni socijalnopedagoški rad s učenikom
Naslov: Diskriminativna analiza kognitivnih i konativnih
dimenzija djece starijeg osvnovnoškolskog uzrasta s obzirom na
socijalnopedagoški tretman
Naslov: Katamnestička evaluacija efikasnosti postupaka voditelja
odgojne mjere pojačana briga i nadzor prema maloljetniku
Naslov: Rad voditelja odgojne mjere pojačana briga i nadzor u
socijalnom prostoru kao element uspješnosti mjere i mišljenje maloljetnika
o njenom toku
Naslov: Obiteljske prilike probanada kao element uspješnosti
odgojne mjere pojačana briga i nadzor
Naslov: Percepcija i autopercepcija uspješnosti rada na izvršenju
odgojne mjere pojačana briga i nadzor
Naslov: Teorijske postavke integralne metode u radu s
predškolskom djecom i njihovim roditeljima
Naslov: Prilog razmatranjima o potrebi ispitivanja percepcije
institucionalnog tretmana od strane maloljetnika i mlađih punoljetnih osoba
Naslov: Kognitivne sposobnosti delinkvenata
Naslov: Sud za maloljetnike u funkciji programiranja efikasnije
odgojne mjere pojačana briga i nadzor
Naslov: Povezanost neuroticizma maloljetnika i percepcije
tretmana nakon proteka odgojne mjere pojačana briga i nadzor
Naslov: Obiteljske prilike maloljetnika kao sadržaj i kao
indikator uspješnosti odgojne mjere pojačana briga i nadzor
Naslov: Socijalnoekonomska obilježja voditelja odgojne mjere
pojačana briga i nadzor kao element uspješnosti mjere
Naslov: Oblici poremećaja u ponašanju učenika 5. razreda osnovne
škole i uspješnosti njihove socijalne integracije
Naslov: Mogućnosti probativnog pristupa u okvirima alternativnih
sankcija u Republici Hrvatskoj
Naslov: Relacije između modaliteta ponašanja učenika osmog
razreda i kognitivnih sposobnosti
Naslov: Struktura odgojnih stilova roditelja djece predškolske
dobi
Naslov: Razlike u procjenjivanju socioemocionalnog statusa djece
predškolske dobi od strane roditelja i odgajatelja kao prilog problemu
prevencije poremećaja u ponašanju kod djece predškolske dobi
Naslov: Povezanost strukture i socijalno ekonomskog statusa
obitelji malodobnih delinkvenata s primjenom intervencija institucija
socijalne skrbi prije smještavanja malodobnika u institucionalni tretman
Naslov: Neki podaci o razvoju kognitivnih sposobnosti učenika
osnovne škole
Naslov: Kanoničke relacije između strukture i socioekonomskog
statusa obitelji maloljetnih delinkvenata kojima je izrečena sankcija dom
za preodgoj i porodične patologije
Naslov: Autoritet suda za maloljetnike u Hrvatskoj i uspješnost
probacije
Naslov: Povezanost nekih poremećaja ličnosti i ponašanja
maloljetnih delinkvenata kojima je izrečena sankcija dom za preodgoj i
nekih obilježja socijalne patologije njihovih obitelji
Naslov: Socioemocionalni status djece predškolske dobi - neki
stavovi roditelja i odgajatelja
Fakultet: Fakultet za defektologiju Sveučilište u Zagrebu
Autor: BRUSIĆ ANNY
Datum obrane: 28.12.94
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 149
Sažetak: U radu je procjenjivan socioemocionalni status djece
predškolske dobi (N=343) od strane roditelja i odgajatelja. Utvrđeno je
da se grupe procjenjivača bitno razlikuju u uočavanju poremećaja u
ponašanju tako da ih uočavaju više roditelji nego odgajatelji.
Roditelji i odgajatelji
procjenjivali su i vlastitu kompetentnost za odgajateljsku ulogu te je
utvrđena veza između procjene vlastite nekompetenosti za odgajateljsku
ulogu i uočavanja porem. u ponašanju kod djece.
Ključne riječi: socioemocionalni status, predškolska djeca, poremećaji u ponašanju
Naslov: Mogućnosti djelovanja osnovne škole u prevenciji
poremećaja u ponašanju učenika
Fakultet: Fakultet za defektologiju Sveučilište u Zagrebu
Autor: KOVČO IRMA
Datum obrane: 25.10.94
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 179
Sažetak: Cilj rada je sagledavanje mogućnosti osnovne škole u
preveniranju poremećaja u ponašanju učenika i mogućih inovacija s
ciljem poboljšanja preventivne uloge osnovne škole (N = 88 učenika s
poremećajima u ponašanju).
Istraživanje je longitudinalnog tipa, a rad se temelji na metodama
empirijske i teorijske analize. Temeljem rezultata faktorske i
diskriminativne analize, u radu se nude praktična programska rješenja
efikasnije preventivne funkcije škole.
Ključne riječi: poremećaji u ponašanju, prevencija, osnovnoškolska djeca
Naslov: Mogućnosti utjecaja osnovne škole na prevenciju
poremećaja u ponašanju učenika
Fakultet: Fakultet za defektologiju Sveučilište u Zagrebu
Mentor: UZELAC SLOBODAN
Datum obrane: 25.10.94
Broj stranica: 179
Autor: Kovčo magistar Irma
Rad: Magisterij
Naslov: Socioemocionalni status predškolske djece - neki stavovi
roditelja i odgajatelja
Fakultet: Fakultet za defektologiju Sveučilište u Zagrebu
Mentor: BAŠIĆ JOSIPA
Datum obrane: 28.12.94
Broj stranica: 149
Autor: Brusić Anny
Rad: Magisterij
Naslov: Neke determinante procesa socijalizacije učenika osnovne
škole
Ministarstvo znanosti i tehnologije |
Engleski jezik |
Svibor početna stranica |
Abecedni popis |
Složeno po šifri projekta |
Složeno po ustanovi projekta |
Pretraživanje | Pomoć |