SVIBOR - Radovi - projekt broj: 5-07-057

MINISTARSTVO ZNANOSTI I TEHNOLOGIJE

Strossmayerov trg 4, HR - 10000 ZAGREB
tel.: (01) 459 44 44, faks: (01) 459 44 69
E-mail: ured@znanost.hr

SVIBOR

SVIBOR - Prikupljanje podataka o projektima u RH


Radovi objavljeni na projektu 5-07-057


Broj radova citiranih u CC: 0
Broj ostalih radova: 6
Ukupno objavljenih radova: 6


  1. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: M. Oberman-Babić: "Anketni list za procjenu stavova učenika redovne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece oštećena vida"
    Časopis: Defektologija u štampi
    ISSN: 0351-1839
    Volumen: 28
    Godina: 1993
    Stranice: od 0 do 0
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Na uzorku od 450 učenika redovnih škola na području Zagreba iRijeke analizirani su njihovi stavovi prema odgojno-obrazovnojintegraciji djece oštećena vida. Primjenom metode faktorskeanalize ekstrahirana su tri faktora stavova učenika redovne školeprema odgojno-obrazovnoj integraciji djece oštećena vida.Rezultati ukazuju na potrebu transformacije stavova učenikaredovne škole budući da se pokazalo da oni nisu sasvim adekvatnii u dovoljnoj mjeri izgrađeni.
    Ključne riječi: stavovi prema integraciji, stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji


  2. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: M. Oberman-Babić: "Stavovi učenika specijalne škole prema odgojno - obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju"
    Časopis: Defektologija
    ISSN: 0361-1839
    Volumen: 28
    Godina: 1991
    Stranice: od 107 do 119
    Broj referenci: 4
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Na uzorku od 154 učenika VII i VIII razreda specijalnih škola zadjecu sa smetnjama vida, sluha i tijela na teritoriju Zagreba išireg područja Zajednice općina Zagreb ispitani su stavovi tihučenika prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s teškoćama urazvoju. Primjenom faktorske analize izolirana su 4 faktoranjihovih stavova prema odgojno-obrazovnoj integraciji. Utvrđenoje da stavovi prema integraciji nisu sasvim pozitivni te da su unjih prisutni nesigurni stavovi koji su posebno izraženi sobzirom na prihvaćanje te djece u redovnoj školi. Također jeutvrđna potreba izgradnje pozitivnih stavova u tih učenika.
    Ključne riječi: Stavovi učenika specijalnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji, odgojno-obrazovna integracija


  3. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: M.Oberman-Babić: "Razlike u stavovima učenika redovnih škola prema odgojno - obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju"
    Časopis: Defektologija
    Broj: 1
    ISSN: 0361-1839
    Volumen: 28
    Godina: 1991
    Stranice: od 119 do 129
    Broj referenci: 7
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Na uzorku od 1270 učenika redovnih škola na području gradaZagreba i Zajednice općina Zagreb,Ispitane su razlike u njihovimstavovima prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjamau razvoju s obzirom na spol. Ispitano je 621 muških i 649 ženskihsubjekata. Obrada podataka izvršena je primjenom metodediskriminativne analize (DISCRM), po programu Cooley-Lohnesa.Nalaz je pokazao da između skupina postoje značajne razlike ustavovima u smislu da učenice redovnih škola imaju povoljnijestavove prema integraciji djece sa smetnjama u razvoju ispremnije su takvoj djeci pružiti neposrednu pomoć.
    Ključne riječi: stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno - obrazovnoj integraciji, Djeca s teškoćama u razvoju


  4. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Socijalni položaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije

    Autori:
    Oberman-Babić, Mira
    Kobešćak, Sanja
    Knezović, Vesna
    Naslov zbornika: "Kaj hočemo in kaj zmoremo"
    Jezik: slovenski
    Mjesto: Ljubljana, Slovenija
    Godina: 1992
    Stranice: od 228 do 234
    Skup: "Kaj hočemo in kaj zmoremo"skup defektologa Slovenije, Pedagoška fakulteta v Ljubljani
    Održan: od 10.12.92 do 10.12.92
    Sažetak: U radu je ispitan sociometrijski položaj 12 učenika oštećena vidauključenih u 12 razreda redovnih škola zajedno sa 341 suučenikaiz razreda bez teškoća u razvoju na području Zagreba i Rijeke.Metodom univarijatne analize varijance utvrđeno je da je položajučenika oštećena vida u redovnoj osnovnoj školi relativnopovoljan, te da su se ovi učenici relativno dobro infiltrirali urazrede redovne škole iako postoje stanovite poteškoće u njihovuprihvaćanju od strane vršnjaka (posebno u svezi sjedenja uškolskoj klupi).
    Ključne riječi: sociometrijski položaj učenika, stavovi prema odgojno-obrazovnoj integraciji

  5. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Položaj učenika oštećenog vida u uvijetima odgojno-obrazovne integracije

    Autori:
    Oberman-Babić, Mira
    Urednici
    Herenda, Višnja
    Herenda, Višnja
    Krišković, Nada
    Naslov zbornika: Zbornik radova 1. znanstveni simpozij "Vidjeti više"
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Rijeka
    Godina: 1994
    ISBN/ISSN: 953-96152-0-8
    Stranice: od 80 do 91
    Skup: "Vidjeti više", skup defektologa, učitelja, liječnika i roditelja
    Održan: od 26.03.93 do 27.03.93
    Sažetak: U radu je promatran sociometrijski položaj 12 učenika oštećena vida uključenih u redovne osnovne škole i 341 njihovih sudrugova iz razreda bez teškoća u razredu na području Rijeke i Zagreba. Primjenom metode univarijatne analize varijance po programu SS utvrđeno je da je položaj učenika oštećena vida u redovnoj školi relativno povoljan, iako postoje stanovite poteškoće u njihovu prihvaćanju od strane vršnjaka (posebno u svezi sjedenja u školskoj klupi).
    Ključne riječi: sociometrijski položaj, učenici oštećena vida, odgojno-obrazovna integracija

  6. Tip rada: Rukopis

    Naslov: Efekti odgojno-obrazovne integracije djece oštećena vida

    Autori:
    Oberman-Babić, Mira
    Jezik: hrvatski
    Ključne riječi: efekti odgojno-obrazovne integracije, djeca oštećena vida
    Ostalo: Rad je knjiga u rukopisu od 250 stranica priređena za tisak. Tiskanje knjige očekuje se tijekom 1996. godine. Izdavač će biti Fakultet za defektologiju, Zagreb uz potporu Ministarstva znanosti i tehnologije Republike Hrvatske.


MZT Engleski jezik SVIBOR Abecedni popis Složeno po šifri projekta Složeno po ustanovi projekta Pretraga Pomoć
Ministarstvo znanosti
i tehnologije
Engleski
jezik
Svibor
početna stranica
Abecedni
popis
Složeno po
šifri projekta
Složeno po
ustanovi projekta
Pretraživanje Pomoć

Informacije: svibor@znanost.hr