Naslov: M. Oberman-Babić: "Anketni list za procjenu stavova
učenika redovne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece oštećena
vida"
Časopis: Defektologija u štampi
ISSN: 0351-1839
Volumen: 28
Godina: 1993
Stranice: od 0 do 0
Jezik: hrvatski
Sažetak: Na uzorku od 450 učenika redovnih škola na području Zagreba
iRijeke analizirani su njihovi stavovi prema odgojno-obrazovnojintegraciji
djece oštećena vida. Primjenom metode faktorskeanalize ekstrahirana su tri
faktora stavova učenika redovne školeprema odgojno-obrazovnoj integraciji
djece oštećena vida.Rezultati ukazuju na potrebu transformacije stavova
učenikaredovne škole budući da se pokazalo da oni nisu sasvim adekvatnii u
dovoljnoj mjeri izgrađeni.
Ključne riječi: stavovi prema integraciji, stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji
Naslov: M. Oberman-Babić: "Stavovi učenika specijalne škole prema
odgojno - obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju"
Časopis: Defektologija
ISSN: 0361-1839
Volumen: 28
Godina: 1991
Stranice: od 107 do 119
Broj referenci: 4
Jezik: hrvatski
Sažetak: Na uzorku od 154 učenika VII i VIII razreda specijalnih
škola zadjecu sa smetnjama vida, sluha i tijela na teritoriju Zagreba
išireg područja Zajednice općina Zagreb ispitani su stavovi tihučenika
prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s teškoćama urazvoju. Primjenom
faktorske analize izolirana su 4 faktoranjihovih stavova prema
odgojno-obrazovnoj integraciji. Utvrđenoje da stavovi prema integraciji
nisu sasvim pozitivni te da su unjih prisutni nesigurni stavovi koji su
posebno izraženi sobzirom na prihvaćanje te djece u redovnoj školi. Također
jeutvrđna potreba izgradnje pozitivnih stavova u tih učenika.
Ključne riječi: Stavovi učenika specijalnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji, odgojno-obrazovna integracija
Naslov: M.Oberman-Babić: "Razlike u stavovima učenika redovnih
škola prema odgojno - obrazovnoj integraciji djece sa smetnjama u razvoju"
Časopis: Defektologija
Broj: 1
ISSN: 0361-1839
Volumen: 28
Godina: 1991
Stranice: od 119 do 129
Broj referenci: 7
Jezik: hrvatski
Sažetak: Na uzorku od 1270 učenika redovnih škola na području
gradaZagreba i Zajednice općina Zagreb,Ispitane su razlike u
njihovimstavovima prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece sa smetnjamau
razvoju s obzirom na spol. Ispitano je 621 muških i 649 ženskihsubjekata.
Obrada podataka izvršena je primjenom metodediskriminativne analize
(DISCRM), po programu Cooley-Lohnesa.Nalaz je pokazao da između skupina
postoje značajne razlike ustavovima u smislu da učenice redovnih škola
imaju povoljnijestavove prema integraciji djece sa smetnjama u razvoju
ispremnije su takvoj djeci pružiti neposrednu pomoć.
Ključne riječi: stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno - obrazovnoj integraciji, Djeca s teškoćama u razvoju
Naslov: Socijalni položaj učenika oštećena vida u uvjetima
odgojno-obrazovne integracije
Naslov: Položaj učenika oštećenog vida u uvijetima
odgojno-obrazovne integracije
Naslov: Efekti odgojno-obrazovne integracije djece oštećena vida
Ministarstvo znanosti i tehnologije |
Engleski jezik |
Svibor početna stranica |
Abecedni popis |
Složeno po šifri projekta |
Složeno po ustanovi projekta |
Pretraživanje | Pomoć |