Naslov: Pedagogic Education of University Teachers
Časopis: International Newsletter
Broj: 12
Godina: 1990
Stranice: od 23 do 29
Broj referenci: 6
Jezik: engleski
Sažetak: U radu se naglašava potreba za pedagoškim
obrazovanjemsveučilišnih nastavnika, što je do sada u nas bilo
zanemareno.Iako u nas postoji rad u ovom području, on je još
uvijeknedovoljan s obzirom na rastuće potrebe osuvremenjivanjasveučilišne
nastave. U radu se izvješćuje o stavovimasveučilišnih nastavnika prema
pedagoškom obrazovanju.
Ključne riječi: pedagoško usavršavanje, sveučilišni nastavnici
Naslov: Pedagoško usavršavanje sveučilišnih nastavnika:
prijedlozi za međunarodni dijalog
Časopis: Pedagoški rad
Broj: 4
ISSN: 0031-384
Volumen: 45
Godina: 1990
Stranice: od 438 do 443
Broj referenci: 6
Jezik: hrvatski
Sažetak: Iako se o sustavnom i kontinuiranom pedagoškom
usavršavanjusveučilišnih nastavnika ne može govoriti, valja
spomenutipokušaje pojedinih sveučilišta na kojima se pokušala
voditisustavna briga o pedagoškom obrazovanju mlađeg sveučilišnogkadra. Na
Sveučilištu u Rijeci provedeno je istraživanje kojimsmo nastojali
analizirati stanje i potrebe za usavršavanjem, aorganizirali smo i
pedagošku radionicu. Rezultati ukazuju nauglavnom nepovoljan stav
nastavnika prema pedagoškomusavršavanju. U ovom području potrebne su
promjene, prije svegalegislativne, materijalne i kadrovske, koje će
afirmirati tudjelatnost.
Ključne riječi: usavršavanje sveučilišnih nastavnika
Naslov: Pristup pedagoškom usavršavanju sveučilišnih nastavnika
Časopis: Napredak
Broj: 2
ISSN: 1330-0059
Volumen: 132
Godina: 1992
Stranice: od 195 do 199
Broj referenci: 11
Jezik: hrvatski
Sažetak: Autorica polazi od tvrdnje da je razina kvalitete nastave
nasveučilištima u Hrvatskoj niska. Uzrok takvom stanju u nas (a i usvijetu)
dijelom leži i u sistemu izbora sveučilišnih nastavnika,pri čemu se
kvaliteta znanstvenika pretpostavlja nastavnoj.Govoreći o usavršavanju
sveučilišnih nastavnika, autorica ističeda bi trebalo nastojati na
izvrsnosti realizacije usavršavanjasveučilišnih nastavnika, pri čemu svaka
aktivnost treba bitiogledna, spoznaje koje se prenose rezultat
najnovijihistraživanja, a modeli koji se predlažu na najbolji načinprikazan
transfer teorije u praksu. Inicijator ovakvih aktivnostitrebao bi biti
sveučilišni centar.
Ključne riječi: pedagoško usavršavanje sveučilišnih nastavnika
Naslov: K novim standardima visokoškolske nastave (1. dio)
Časopis: Život i škola
Broj: 2
ISSN: 0044-4855
Godina: 1993
Stranice: od 153 do 159
Broj referenci: 9
Jezik: hrvatski
Sažetak: Poticanje i ubrzavanje mentalnog razvoja učenika i
njegovkognitivni učinak danas je - u svjetlu istraživanja
kognitivnihznanosti - osnovno obrazovno pitanje. Sveučilišni
nastavnici,koji u pravilu nisu osposobljeni za nastavničku funkciju,
radesvoj posao najčešće na osnovi iskustva što su ga stjecali u
svomobrazovanju temeljeći svoje, nerijetko potpuno neartikuliranenastavne
principe - na tradicionalnoj praksi. U cilju poboljšanjakvalitete
visokoškolske nastave u nas, valja učiniti konkretnuakciju: definirati
standarde, pretpostavke i kriterije kvalitetnevisokoškolske nastave,
educirati i organizirati savjetodavnumrežu stručnjaka koji će razvijati ovu
djelatnost.
Ključne riječi: visokoškolska nastava, standardi visokoškolske nastave, usavršavanje sveučilišnih nastavnika
Naslov: K novim standardima visokoškolske nastave (Kako postići
kvalitetu visokoškolske nastave)
Časopis: Napredak
Broj: 2
ISSN: 1330-0059
Volumen: 134
Godina: 1993
Stranice: od 197 do 203
Broj referenci: 4
Jezik: hrvatski
Sažetak: U radu se analizira prijedlog engleskih autora koji se
odnosi nauspostavljanje standarda i kriterija uspješnog poučavanja
nasveučilišnoj razini. Pritom autori povezuju standarde poučavanjasa
standardima istraživanja, ali predlažu i strategiju potpunooriginalnih
standarda poučavanja, nezavisnih od onih koji seobično primjenjuju kada se
govori o istraživanjima. U pokušajuformuliranja novih kriterija za
vrednovanje poučavanja autorirazvijaju novi pristup, nastao prvenstveno na
osnovi proučavanjaaustralske i britanske literature, i njihovog bogatog
vlastitogiskustva. Strategija predviđa analizu i revidiranje postupaka
ikriterija promocije u viša zvanja, uvođenje novih procedura ikriterija te
profesionalni razvoj sveučilišnih asistenata inastavnika.
Ključne riječi: visokoškolska nastava, standardi visokoškolske nastave, kvaliteta visokoškolske nastave, usvaršavanje sveučilišnih nastavnika
Naslov: Pedagoško i društveno-političko obrazovanje
visokoškolskih nastavnika
Naslov: Staff Devlopment for Improving Teaching and Learning in
Yugoslavia: Some Ideas for Forms of a Cross-cultural Dialogue with
West-European Units for Staff Development and Research into Higher
Education
Naslov: Kako educirati edukatore
| Ministarstvo znanosti i tehnologije |
Engleski jezik |
Svibor početna stranica |
Abecedni popis |
Složeno po šifri projekta |
Složeno po ustanovi projekta |
Pretraživanje | Pomoć |