Strossmayerov trg 4, HR - 10000 ZAGREB
tel.: (01) 459 44 44, faks: (01) 459 44 69
E-mail: ured@znanost.hr
SVIBOR - Prikupljanje podataka o projektima u RH
Šifra projekta: 5-07-071
PRETPOSTAVKE I KRITERIJI EFIKASNOSTI VISOKO- ŠKOLSKE NASTAVE
Glavni istraživač
: LEDIĆ, JASMINKA (2671) Suradnici
VRCELJ, SOFIJA (151092)
KLAPAN-GRGURIĆ, ANITA (151022)
Tip istraživanja: temeljno Trajanje od: 01.01.91. do 31.12.93. Ukupno radova na projektu: 8
Naziv ustanove: Pedagoški fakultet, Rijeka (9) Odjel/Zavod: Institut za pedagogiju Adresa: Omladinska 14 Grad: 51000 - Rijeka, Hrvatska
Komunikacija
Telefon: 385 (0)51 516 322
teleFaks: 385 (0)51 515 142
E-mail: jasminkal mapef pefri.hv
Telefon: 385 (0)51 809 515
Sažetak: Istraživanje pretpostavki i kriterija efikasnosti visokoškolske nastave ima namjeru da na temelju postojeće pisane dokumentacije iz razvijenijih zemalja i međunarodnih izvora utvrdi razvojne trendove pedagoškog osmišljavanja visokoškolske nastave. Na temelju ovih razmatranja, a imajući u vidu domaće prilike, pokušalo se utvrditi koja bi se strana iskustva i na koji način mogla primijeniti u našim prilikama. U empirijskom dijelu istraživanja verificirali su se neki za naše uvjete primjereni oblici pedagoškog usavršavanja čime se željelo doprinijeti podizanju u nas zabrinjavajuće niske pedagoške osmišljenosti nastave u visokom obrazovanju i dati doprinos stvaranju klime za zakonsko i institucionalno reguliranje pedagoške komponente visokoškolske nastave.
Ciljevi istraživanja: Cilj je istraživanja uključiti se u europske
tijekove visokoškolske didaktike i pridonijeti teorijskom sagledavanju
nekih temeljnih pitanja efikasnosti visokoškolske nastave. Osim toga,
istraživanjem se želimo uključiti u međunarodnu izmjenu iskustava na
području pedagoškog osposobljavanja mlađih nastanika i asistenata.
Realizacijom istraživanja želi se, prije svega, osvijestiti u nas skoro
potpuno zanemareni problem (pedagoške) kvalitete visokoškolske nastave.
Teorijsko sagledavanje temeljnih problema sveučilišne nastave, čime bi
trebalo također rezultirati ovo istraživanje, trebalo bi voditi ka
konkretnim rješenjima u osvjetljavanju ovog problema, pa se od istraživanja
očekuje da učini i konkretni pomak u inoviranju sveučilišne nastave.
SURADNJA - USTANOVE
Naziv ustanove
: Filozofska fakulteta Tip ustanove: Gospodarstvena/Proizvodna Grad: 61000 - Ljubljana, Slovenija
Naziv ustanove
: Freie Universitaet Berlin Tip ustanove: Gospodarstvena/Proizvodna Grad: 1004 - Berlin, Njemačka
OSTALA POSTIGNUĆA
Naziv
: Seminar pedagoškog usavršavanja sveučilišnih nastavnika Tip proizvoda: Učila i nastavni materijal Autor(i): Ledić,J., Pongrac,S., Lavrnja,I., Mušanović,M.,
Karković,D. Ostali podaci o projektu.