Naslov: Turizam - načela razvoja i praksa
Naslov: Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj
Naslov: Osnove turizma i ugostiteljstva
Naslov: Osnove turizma
Naslov: Osnove turizma
Naslov: Istraživanja po metodologiji TOMAS i baze podataka kao
rezultat takvih istraživanja
Naslov: Turističke potrebe u sistemu čovjekovih potreba
Naslov: Politika i strategija razvoja turizma u Jugoslaviji -
između prakticizma i znanosti
Naslov: Turistička putovanja Jugoslavena u kontekstu suvremenih
teorija osobne potrošnje
Naslov: Jadranska autocesta i ekonomsko poimanje ulaganja i
reprodukcije sredstava u cestovne prometnice
Naslov: Istraživanje 'Stavovi i potrošnja inozemnih turista' u
funkciji unapređenja turizma
Naslov: Psychographic segmentation
Naslov: Gospodarska strategija Hrvatske
Naslov: Mogućnosti povećanja stupnja korisnosti istraživanja
potražnje u turizmu
Naslov: Značaj i problemi koncesija u Jadranskoj orijentaciji
Naslov: Turizam i informatičke tehnologije u ujedinjenoj Europi
Naslov: Prilog osmišljavanju turističke politike Hrvatske
Naslov: Strategija razvoja jadranskog turizma i modaliteti
uključivanja u europske integracijske procese
Naslov: Development strategy of Croatian tourism sector
Naslov: Problem areas and sources of errors in tourism demand
research
Naslov: Strateško planiranje u hotelijerskoj industriji - uloga i
metodološke osnove
Naslov: Mogućnosti produžavanja turističke sezone
Naslov: Marketing u funkciji turističkog razvitka Hrvatske
Naslov: Istraživanje 'Stavovi i potrošnja nautičara'
Naslov: Istraživanje i ostale funkcije marketinga u turizmu -
potreba revizije shvaćanja
Naslov: Tržište informacija i neki izvori turističkih podataka u
Njemačkoj i o Njemačkoj
Naslov: Jedinstveni sustav računovodstva za hotele ili
informacije potrebne za upravljanje hotelima
Naslov: Turizam i turističke potrebe
Naslov: Promet i potrošnja njemačkih turista u Jugoslaviji
Naslov: Prikaz knjige 'The management of international tourism'
(Stephen F. Witt, Michael Z. Broke, Peter J. Buckley)
Naslov: Koncept poslovnog plana u hotelijerstvu
Naslov: Utvrđivanje adekvatne razine cijena u objektima
turističko-ugostiteljske ponude
Naslov: Značenje koncepta strateškog planiranja u
turističko-ugostiteljskim poduzećima
Naslov: Utjecaj aktualnih društvenih promjena na svjetska
turistička kretanja
Naslov: Nizozemska značajno turističko tržište Hrvatske
Naslov: Njemačka kao najznačajnije turističko tržište Jugoslavije
Naslov: Turizam u zemljama Istočne Europe
Naslov: Istraživanja u funkciji strategije razvoja turizma
Naslov: Strategija razvoja turizma u Hrvatskoj nakon rata
Naslov: Moderni turizam i usmjeravanje turističke ponude
Naslov: Istočna Europa - potencijalno tržište Hrvatske
Naslov: Turistička ponuda Hrvatske po županijama 1986-1992
Naslov: Osnovna obilježja i tendencija putovanja Nijemaca
Naslov: Osnove razvojne strategije turističkog sektora Hrvatske
Naslov: Neka pitanja tržišne normalizacije hrvatskog gospodarstva
Naslov: Idemo li pravim smjerom?
Naslov: Privatizacija - preduvjet učinkovitog turizma
Naslov: Turizam zemalja članica OECD
Naslov: Strukturalna obilježja kamping turizma u Hrvatskoj s
osvrtom na europske tendencije
Naslov: Strategija restrukturacije turističkog sektora
Naslov: Restrukturacija poduzeća u funkciji razvoja hrvatskog
gospodarstva
Naslov: Primjena motivacijskih shema i pregovaranja radi
povećanja efikasnosti privređivanja
Naslov: Turizam kao element vrednovanja ulaganja sredstava u
cestovne prometnice
Naslov: Pretvorba i restrukturacija hrvatske turističke ponude
Naslov: Modeli u analizi i predviđnju turističke potražnje
Naslov: Stavovi i potrošnja inozemnih turista
Naslov: Važnost tržišnog istraživanja za planiranje razvoja
nautičkog turizma u Hrvatskoj
Naslov: Kamping turizam u Hrvatskoj s osvrtom na europske
tendencije
Naslov: Aktualno stanje i potreba repozicioniranja turizma u
Hrvatskoj: Glavni turistički plan Hrvatske
Naslov: Djelovanje rata na turizam u Hrvatskoj s osvrtom na
slična iskustva sredozemnih zemalja
Naslov: Kamping turizam u novoj razvojnoj strategiji turističkog
sektora Hrvatske
Naslov: Komparativna analiza cijena europskih kapova
Naslov: Mogućnosti uvođenja franšizinga u
turističko-ugostiteljsko gospodarstvo Hrvatske
Naslov: Osobno iskustvo - najveći promotor turizma
Naslov: Tko dolazi u Hrvatsku? Koga želimo privuči?
Naslov: Učinci poreza na dodanu vrijednost na poslovanje
hoteljerstva
Naslov: Obilježja i iskustva poslovanja marina u SAD
Naslov: Kvaliteta povećava turističku potrošnju
Naslov: Turizam - branša budućnosti
Naslov: Kako se informirati i rezervirati smještaj?
Naslov: Temeljna strukturna obilježja turizma koncem 80-tih i u
90-tim godinama
Naslov: Gospodarska važnost turizma i strategija razvoja hrvatske
turističke djelatnosti
Naslov: Turizam u politici razvoja obalnih i otočnih područja
Hrvatske
Naslov: Siva literatura iz područja turizma u Jugoslaviji:
prikupljanje i obrada
Naslov: The main characteristics of foreign tourism in Croatia
and possibility for its further development
Naslov: Kvalitativni trendovi turističke potražnje - općina
Crikvenica
Naslov: Značenje financijskih elemenata privatizacije poduzeća u
prijelaznom razdoblju
Naslov: Istraživanje u turizmu - TOMAS' 94 NAUTIKA
Naslov: Primjena ekonomije malih razmjera u strategiji razvoja
turiszma hrvatskih otoka
Naslov: Turizam i održivi razvoj hrvatskih otoka
Naslov: Marketing u turizmu hrvatskog Jadrana - potreba novog
pristupa
Naslov: Hoteljerstvo Hrvatske u procesu restrukturacije
Naslov: Pravci budućeg razvoja turističke ponude obalnog prostora
Dalmacije
Naslov: Priobalje i podmorje Jadrana u razvojnoj strategiji
hrvatskog turizma
Naslov: Pretvorba i restrukturacija hrvatske turističke ponude
Naslov: The main results of survey research "Attitudes and
expenditures of tourists in Croatia in 1994"
Naslov: Performances and special events in computer systems
Naslov: Restrukturacija poduzeća u funkciji perspektivnog
razvitka turističkog sektora
Fakultet: Ekonomski fakultet Sveučilište u Zagrebu
Autor: KUNST IVO
Datum obrane: 19.12.94
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 200
Sažetak: Restruktuacija privrede sadašnjih socijalističkih zemalja
srednje i istočne Europe, pod kojom valja podrazumijevati ne samo vlasničku
pretvorbu i privatizaciju, već i makroekonomsku liberalizaciju, napuštanje
tzv. "mekanog budžetskog ograničenja" te uvođenje tržišnih mehanizama u sve
sfere ekonomskog života predstavlja trenutno jedan od ključnih problema
ekonomske teorije i prakse u dotičnim zemljama. Temeljna pitanja koje je
autor pokušao pobliže osvjetliti odnose se na definiranje poželjne tržišne
strukture turističkog sektora u eri tržišnog privređivanja te predlaganja
konkretnog modela restrukturacije poduzeća turističkog sektora u funkciji
povećanja efikasnosti privređivanja na mikro i makro razini.
Ključne riječi: restrukturacija, privaizacija, vlasnička pretvorba, turistički sektor, poduzeće
Naslov: Strateško planiranje u turističko-ugostiteljskoj privredi
Fakultet: Ekonomski fakultet Sveučilište u Zagrebu
Datum obrane: 31.10.91
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 189
Sažetak: Autor u ovom radu ukazuje na mjesto i značenje
strateškogplaniranja. Iskazivanjem specifičnosti turizma i ugostiteljstvana
mikrorazini ukazuje se na uvjetovanost potrebe planiranja upoduzećima ovih
djelatnosti, nužnost strateškog pristupa udefiniranju razvojnih planova,
kao i na značenje što ga strateškoplaniranje ima u funkciji unapređenja
poslovanja uturističko-ugostiteljskoj privredi.
Ključne riječi: turističko-ugostiteljska privreda, strateško planiranje, metode strateškog planiranja, proces strateškog planiranja, strateški marketing, strateški management, krivulja iskustva, primjena strateškog planiranja
Naslov: Revitalizacija otoka Suska
Fakultet: Tehnički fakultet Sveučilište u Zagrebu
Datum obrane: 19.12.91
Broj stranica: 209
Autor: Sokolić dipl.ing. Julijano
Rad: Magisterij
Naslov: Adresar partnera/korisnika Instituta za turizam - baza
podataka ADR
Naslov: Bibliografska baza Instituta za turizam - baza podataka
BT
Naslov: Nautički turizam u Hrvatskoj - marina "Punat"
Naslov: Turistička potrošnja u Hrvatskoj - TOMAS'94
Naslov: Turistička naselja
Naslov: Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj - TOMAS' 94
Naslov: Klasifikacija i kategorizacija objekata turističke ponude
Naslov: Klasifikacija i kategorizacija objekata turističke
ponude. Praksa i rješenja u drugim (odabranim) zemljama
Naslov: Osnove strateškog marketing plana 'Riviera' Poreč
Naslov: Projekcija razvoja ključnih djelatnosti općine Rijeka kao
osnov za donošenje strategije razvoja do 2010. godine
Naslov: Strategija razvitka turističkog sektora Hrvatske