Tip istraživanja: razvojno Trajanje od: 01.01.94. do 01.01.96. Ukupno radova na projektu: 12
Naziv ustanove: Filozofski fakultet - Humanističke znanosti, Zagreb (130) Odjel/Zavod: Zavod za informacijske studije Filozofskog fakulteta Adresa: Đure Salaja 3 Grad: 10000 - Zagreb, Hrvatska
Komunikacija
Telefon: 385 (0)41 620 006
E-mail: jlazic@filozof.ffzg.hr
Sažetak: Cilj je projekta Modeli komunikacijsko-informacijske paradigmeŤ
školskih knjižnica istražiti suodnos bibliotečno-informacijskog iŤ
odgojno-obrazovnog sustava, učenje na izvorima informacija iŤ
znanja, modela edukacije korisnika i modela uključivanja iŤ
korištenja knjižnice u nastavnom procesu, jezika, jezičnihŤ
pravila za spremanje i pronalaženje informacija i znanja.
Ključne riječi: edukacija, znanje, spoznaja, informacija, knjižnica, korisnik, komunikacijski model
Ciljevi istraživanja: Težište je na istraživanju ključnih odrednica
komunikacijsko-informacijske paradigme školskih knjižnica, te razvijanju
modela uključivanja školske knjižnice, kao aktivnog sudionika u nastavni
proces u svim predmetima, kroz korištenje referentne literature i baza
znanja. Posebno istražiti modele informacijskog sustava, analizirati takve
sustave u svijetu, njihove prednosti i mane, te iznijeti prijedloge za
riješenja u nas i na osnovu toga razraditi različite sustave za poticanje
učenika za iznalaženje novih spoznaja, kroz klasične i nove informacijske
sustave i mreže (Internet, Carnet). Zadaća je ovog projekta bila bi i
istražiti modele edukacije korisnika u i za obrazovanje tj. njegove
sastavnice, jezične (glede nove tehnologije) komunikacijske i spoznajne. Ostali podaci o projektu.