Naslov: Igrom do citanja
Izdavač: Skolska knjiga
Godina: 1995
Broj stranica: 180
Broj referenci: 25
Jezik: hrvatski
Sažetak: Knjiga je podijeljena u dva dijela. Prvi dio daje teorijska
objasnjenja rayvoja predcitackih i citackih vjestina i to u normalnom
obliku, ubrzanom i usporenom obliku. Drugi dio knjige je primjena
teoretskih spoznaja u razradi aktivnosti koje popticu pravilan razvoj
predcitackih i citackih vjestina.
Ključne riječi: predcitacke vjestine, citacke vjestine
Naslov: Odrednice obrazovnog podbacaja u osnovnoj skoli:
motivacija, neuskladjenost sa yahtjevima skole ili kognitivni manjak
Časopis: Primijenjena psihologija
Broj: 1/4
Volumen: 13
Godina: 1994
Stranice: od 3 do 15
Broj referenci: 14
Jezik: hrvatski
Sažetak: Na uzorku ucenika visih rayreda osnovne skole (N:700) traye
se uyroci obrayovnog popddbacaja, posebn u skupini uspjesnih, posebno u
skupini neuspjesnih ucenika. Polazna je pretpostavka da su u osnovi
obrayovnog podbacaja kognitivne varijable, a da su motivacijske odrednice
posljedicne i sekundarne. Primijenjena je diskriminativna analiya za
odredjivanje relevantnih varijabli i analiza kovarijance za utvrdjivanje
razlika izmedju 4 skupine (neuspjesni / podbacaj, neuspjesni / prebacaj,
uspjesni podbacaj, uspjesni / prebaca) u tim varijablama. Reyultati
potvrdjuju hipopteye: u neuspjesnoj skupini utvrdjen je analiticki deficit,
a u uspjesnoj skupini globalni kognitivni stil kao glavna odrednica
obrayovnog podbacaja.
Ključne riječi: skolska neuspjesnost, obrayovni podbacaj, motivacija pri ucenju, kognitivni manjak
Naslov: PSIHOLOSKI TEMELJ SUVREMENOG POUCAVANJA CITANJA
Časopis: Napredak
Broj: 2
Volumen: 136
Godina: 1995
Stranice: od 160 do 169
Broj referenci: 13
Jezik: hrvatski
Sažetak: Analiziraju se postojeci i novi pristupi poucavanju citanja
u svjetlu novijih psiholoskih istrazivanja procesa citanja. Posebno se
razradjuje iybalansirana i sosciokognitivna metoda poucavanja i iynose se
prakticne implikacije istrazivackih spoznaja iy podrucja citanja.
Ključne riječi: predcitacke vjestine, citacke vjestine, sociokognitivna metoda poucavanja citanja, cjeloviti pristup ucenju citanja
Ministarstvo znanosti i tehnologije |
Engleski jezik |
Svibor početna stranica |
Abecedni popis |
Složeno po šifri projekta |
Složeno po ustanovi projekta |
Pretraživanje | Pomoć |