SVIBOR - Radovi - projekt broj: 6-06-263

MINISTARSTVO ZNANOSTI I TEHNOLOGIJE

Strossmayerov trg 4, HR - 10000 ZAGREB
tel.: (01) 459 44 44, faks: (01) 459 44 69
E-mail: ured@znanost.hr

SVIBOR

SVIBOR - Prikupljanje podataka o projektima u RH


Radovi objavljeni na projektu 6-06-263


Broj radova citiranih u CC: 0
Broj ostalih radova: 3
Ukupno objavljenih radova: 3


  1. Tip rada: Knjiga

    Naslov: Igrom do citanja
    Izdavač: Skolska knjiga
    Godina: 1995
    Broj stranica: 180
    Broj referenci: 25
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Knjiga je podijeljena u dva dijela. Prvi dio daje teorijska objasnjenja rayvoja predcitackih i citackih vjestina i to u normalnom obliku, ubrzanom i usporenom obliku. Drugi dio knjige je primjena teoretskih spoznaja u razradi aktivnosti koje popticu pravilan razvoj predcitackih i citackih vjestina.
    Ključne riječi: predcitacke vjestine, citacke vjestine


  2. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Odrednice obrazovnog podbacaja u osnovnoj skoli: motivacija, neuskladjenost sa yahtjevima skole ili kognitivni manjak
    Časopis: Primijenjena psihologija
    Broj: 1/4
    Volumen: 13
    Godina: 1994
    Stranice: od 3 do 15
    Broj referenci: 14
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Na uzorku ucenika visih rayreda osnovne skole (N:700) traye se uyroci obrayovnog popddbacaja, posebn u skupini uspjesnih, posebno u skupini neuspjesnih ucenika. Polazna je pretpostavka da su u osnovi obrayovnog podbacaja kognitivne varijable, a da su motivacijske odrednice posljedicne i sekundarne. Primijenjena je diskriminativna analiya za odredjivanje relevantnih varijabli i analiza kovarijance za utvrdjivanje razlika izmedju 4 skupine (neuspjesni / podbacaj, neuspjesni / prebacaj, uspjesni podbacaj, uspjesni / prebaca) u tim varijablama. Reyultati potvrdjuju hipopteye: u neuspjesnoj skupini utvrdjen je analiticki deficit, a u uspjesnoj skupini globalni kognitivni stil kao glavna odrednica obrayovnog podbacaja.
    Ključne riječi: skolska neuspjesnost, obrayovni podbacaj, motivacija pri ucenju, kognitivni manjak


  3. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: PSIHOLOSKI TEMELJ SUVREMENOG POUCAVANJA CITANJA
    Časopis: Napredak
    Broj: 2
    Volumen: 136
    Godina: 1995
    Stranice: od 160 do 169
    Broj referenci: 13
    Jezik: hrvatski
    Sažetak: Analiziraju se postojeci i novi pristupi poucavanju citanja u svjetlu novijih psiholoskih istrazivanja procesa citanja. Posebno se razradjuje iybalansirana i sosciokognitivna metoda poucavanja i iynose se prakticne implikacije istrazivackih spoznaja iy podrucja citanja.
    Ključne riječi: predcitacke vjestine, citacke vjestine, sociokognitivna metoda poucavanja citanja, cjeloviti pristup ucenju citanja



MZT Engleski jezik SVIBOR Abecedni popis Složeno po šifri projekta Složeno po ustanovi projekta Pretraga Pomoć
Ministarstvo znanosti
i tehnologije
Engleski
jezik
Svibor
početna stranica
Abecedni
popis
Složeno po
šifri projekta
Složeno po
ustanovi projekta
Pretraživanje Pomoć

Informacije: svibor@znanost.hr