SVIBOR - Radovi u CC - projekt broj: 6-06-004
MINISTARSTVO ZNANOSTI I TEHNOLOGIJE
Strossmayerov trg 4, HR - 10000 ZAGREB
tel.: (01) 459 44 44, faks: (01) 459 44 69
E-mail: ured@znanost.hr
SVIBOR - Prikupljanje podataka o projektima u RH
Radovi citirani u Current Contents na projektu 6-06-004
Broj radova citiranih u CC: 0
Broj ostalih radova: 17
Ukupno objavljenih radova: 17
Naslov: Vocational planning and salience of life roles of gifted
and non gifted secondary school students
- Autori:
Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
Broj: thir
Volumen: The
Godina: 1992
Stranice: od 0 do 0
Broj referenci: 104
Jezik: engleski
Sažetak: Cilj ispitivanja bio je utvrditi razlike u
profesionalnimnamjerama i istaknutosti pet glavnih životnih uloga kod
nadarenihi nenadarenih srednjoškolaca. Analizom varijance utvrđeno je dase
ove dvije skupine učenika značajno razlikuju samo u pogleduistaknutosti
uloge učenika, koja je istaknutija kod nadarenih.Nema razlika u
profesionalnim namjerama nadarenih i nenadarednihučenika.
Ključne riječi: nadarenost, životna uloga, profesionalne namjere
Naslov: Work values and percieved self-competence of gifted and
non-gifted secondary school students
- Autori:
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
Broj: Thir
Volumen: The
Godina: 1992
Stranice: od 0 do 0
Broj referenci: 104
Jezik: engleski
Sažetak: Cilj istraživanja bio je utvrditi odnos nadarednosti i
nekihosobina ličnosti učenika srednjih škola. Nadareni
učeniciidentificirani su na temelju svog školskog postignuća,
procjenasuučenika i nastavnika. Uzorak su činili učenici tri zagrebačke
srednje škole (N = 180). Diskriminantnom analizom je utvrdjeno
da se nadareni razlikuju od nenadarenih učenika u percepcijiosobne
kompetentnosti, dok ih radne vrijednosti ne razlikuju.
Ključne riječi: nadarenost, radne vrijednosti, osobna kompetencija
Informacije: svibor@znanost.hr