Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Prediction of academic achievement from test anxiety,
attitudes towards school, and motivation for school work
- Autori:
Arambašić, Lidija (113992)
Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
Lugomer-Armano, Goranka
Naslov zbornika: 2nd Alpe Adria symposium on psychology
Jezik: engleski
Mjesto: Trst, Italija
Godina: 1991
Stranice: od 0 do 0
Skup: 2nd Alpe Adria symposium on psychology
Održan: od 30.05.91 do 01.06.91
Sažetak: Cilj istraživanja bio je utvrditi da li strah od
ispitivanja,stavovi prema školi i motivacija za školski rad mogu
bitiznačajni prediktori školskog postignuća. Podaci su analiziranimetodom
multiple regresije. Razultati pokazuju da je motivacijaza školski rad
jedini stabilni prediktor postignuća u svimregresijskim analizama.
Ključne riječi: strah od ispitivanja, stavovi prema školi, motivacija, školsko postignuće
Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Vocational planning and salience of life roles of gifted
and non gifted secondary school students
- Autori:
Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
Naslov zbornika: The third European conference of the European Conucl for high ability
Jezik: engleski
Mjesto: Munchen, Njemačka
Godina: 1992
Stranice: od 0 do 0
Skup: 3rd European conference of European council for high ability
Održan: od 02.10.92 do 04.10.92
Sažetak: Cilj ispitivanja bio je utvrditi razlike u
profesionalnimnamjerama i istaknutosti pet glavnih životnih uloga kod
nadarenihi nenadarenih srednjoškolaca. Analizom varijance utvrđeno je dase
ove dvije skupine učenika značajno razlikuju samo u pogleduistaknutosti
uloge učenika, koja je istaknutija kod nadarenih.Nema razlika u
profesionalnim namjerama nadarenih i nenadarednihučenika.
Ključne riječi: nadarenost, životna uloga, profesionalne namjere
Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Work values and percieved self-competence of gifted and
non-gifted secondary school students
- Autori:
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
Naslov zbornika: The Third European Conference of the European Council for High Ability
Jezik: engleski
Mjesto: Munchen, Njemačka
Godina: 1992
Stranice: od 0 do 0
Skup: 3rd European conference of European council for high ability
Održan: od 02.10.92 do 04.10.92
Sažetak: Cilj istraživanja bio je utvrditi odnos nadarednosti i
nekihosobina ličnosti učenika srednjih škola. Nadareni
učeniciidentificirani su na temelju svog školskog postignuća,
procjenasuučenika i nastavnika. Uzorak su činili učenici tri zagrebačke
srednje škole (N = 180). Diskriminantnom analizom je utvrdjeno
da se nadareni razlikuju od nenadarenih učenika u percepcijiosobne
kompetentnosti, dok ih radne vrijednosti ne razlikuju.
Ključne riječi: nadarenost, radne vrijednosti, osobna kompetencija
Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Radne vrijednosti, percepcija životnih uloga i
samopoimanje srednjoŠkolaca - prognanika i neprognanika
- Autori:
Vizek Vidović, Vlasta
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
Arambašić, Lidija (113992)
- Urednici
- Jerneić, željko
Naslov zbornika: Prva godišnja konferencija hrvatskih psihologa -sažeci i priopćenja
Jezik: hrvatski
Mjesto: Zagreb
Godina: 1993
Stranice: od 79 do 0
Skup: Prva godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Održan: od 15.04.93 do 17.04.93
Sažetak: Cilj istraživanja bio je ispitati na uzorku srednjoškolaca
-prognanika i neprognanika, odnos izmedju nekih varijabli ličnostikoje
determiniraju profesionalno i životno opredjeljenje. Ukupnoje ispitano 297
učenika. Provedena diskriminacijska analizapokazuje da se proganici od
neprognanika razlikuju po većemosjećaju nekompetencije i manjoj
eksternalnosti. Analizevarijance pokazuju da nema značajnih razlika u
procjeni životnihuloga učenika prognanika i neprognanika.
Ključne riječi: prognanici, osobna kompetencija, radne vrijednosti
Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Academic achievement and some personality characteristics
under two different evaluation systems in primary schools
- Autori:
Vizek Vidović, Vlasta
Arambašić, Lidija (113992)
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
- Urednici
- Gilly, Michel
- Roux, Jean-Paul
- Almeida, L.S.
Naslov zbornika: 5th European conference for research on learning and instruction - Abstract Volu
Jezik: engleski
Mjesto: Aix-en-Provence, Francuska
Godina: 1993
Stranice: od 449 do 0
Skup: 5th European conference of European association for research on learning and instruction
Održan: od 31.08.93 do 05.09.93
Sažetak: Cilj istraživanja bio je ispitati odnos između nekoliko
osobinaličnosti učenika za koj se moglo pretpostaviti da se nalaze
podutjecajem različitog sistema ocjenjivanja i njihovog školskoguspjeha.
Primjenom multiple regresijske analize pokazalo se da jeu oba uzorka
učenika osnovnih škola najznačajniji prediktorinteligencija, ali je kod
učenika brojčano ocjenjivanih drugiznačajni prediktor strah od ispitivanja,
a kod opisnoocjenjivanih stav prema školi.
Ključne riječi: opisno i brojčano ocjenjivanje, školsko postignuće, strah od škole, inteligencija
Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Some predictors of self-competence upon entering
secondary schools
- Autori:
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
Arambašić, Lidija (113992)
- Urednici
- Gilly, Michel
- Roux, Jean-Paul
Naslov zbornika: 5th European conference for research on learning and instruction - Abstract Volu
Jezik: engleski
Mjesto: Aix-en-Provence, Francuska
Godina: 1993
Stranice: od 448 do 0
Skup: 5th European conference of European association for research on learning and instruction
Održan: od 31.08.93 do 05.09.93
Sažetak: U radu je ispitan odnos profesionalne zrelosti,školskog
postignuća, motivacije i zadovoljstva izabranom školomkao prediktora i
skala osobne kompetentnosti kao kriterijskihvarijabli. Tijekom osmog
razreda osnovne škole na učenicima(N=350) primijenjeni su upitnici
profesionalne zrelosti,motivacije i školskog postignuća. U prvom razredu
srednje školeisti učenici ispitani su Upitnikom osobne kompetentnosti
iizmjereno im je zadovoljstvo upisanom školom. Rezultatiregresijskih
analiza komenturani su u okviru Superove teorije.
Ključne riječi: osobna kompetentnost, motivacija, školsko postignuće
Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Self-referenced cognitions and mathematic grades in
elementary school
- Autori:
Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
- Urednici
- Aarnoutse, Cor
Naslov zbornika: 6th European conference for research on learning and instruction
Mjesto: Nijmegen, Nizozemska
Godina: 1995
ISBN/ISSN: 90-74050-14-x
Stranice: od 47 do 48
Skup: 6th European conference for research on learning and instruction
Održan: od 26.08.95 do 31.08.95
Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Test anxiety and aciehevment in announced and unannounced
test conditions
- Autori:
Arambašić, Lidija (113992)
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
- Urednici
- Aarnoutse, Cor
Naslov zbornika: 6th European conference for research on learning and instruction
Mjesto: Nijmegen, Nizozemska
Godina: 1995
ISBN/ISSN: 90-74050-14-x
Stranice: od 164
Skup: 6th European conference for research on learning and instruction
Održan: od 26.08.95 do 31.08.95
Tip rada: Sažetak u zborniku
Naslov: Cognitive representation of numbers and understanding of
place value:first graders in Croatia
- Autori:
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
- Urednici
- Aarnoutse, Cor
Naslov zbornika: 6th European conference for research on learning and instruction
Mjesto: Nijmegen, Nizozemska
Godina: 1995
ISBN/ISSN: 90-74050-14-x
Stranice: od 400 do 401
Skup: 6th European conference for research on learning and instruction
Održan: od 26.08.95 do 31.08.95
Tip rada: Ostalo
Naslov: Test spremnosti za školu
- Autori:
Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
Vizek Vidović, Vlasta
Arambašić, Lidija (113992)
Miharija, Živana
Vrsta rada: test i priručnik za test