SVIBOR - Radovi - projekt broj: 6-06-004

MINISTARSTVO ZNANOSTI I TEHNOLOGIJE

Strossmayerov trg 4, HR - 10000 ZAGREB
tel.: (01) 459 44 44, faks: (01) 459 44 69
E-mail: ured@znanost.hr

SVIBOR

SVIBOR - Prikupljanje podataka o projektima u RH


Radovi objavljeni na projektu 6-06-004


Broj radova citiranih u CC: 0
Broj ostalih radova: 17
Ukupno objavljenih radova: 17


  1. Tip rada: Rad u časopisu

    Naslov: Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici

    Autori:
    Vizek Vidović, Vlasta
    Časopis: Napredak
    Broj: 4
    ISSN: 1330-005
    Volumen: 135
    Godina: 1994
    Stranice: od 395 do 403
    Broj referenci: 29

  2. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Vocational maturity and some personality characteristics of the eightgrade students

    Autori:
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Urednici
    Ribeira, J.S.
    Almeida, L.S.
    Naslov zbornika: Proceedings of the XIVth ISPA Colloquium: School Psychology in human development
    Jezik: engleski
    Mjesto: Braga, Portugal
    Godina: 1991
    Stranice: od 95 do 105
    Skup: Seminar: Program psihosocijalne pomoći prognanoj i izbjegloj djeci
    Održan: od 24.07.91 do 28.07.91
    Sažetak: Cilj istraživanja bio je ispitati odnos između zrelosti za izborzanimanja i nekih osobina učenika osmih razreda osnovne škole. Nauzorku od 340 učenika primijenjena je baterija upitnika zamjerenje šest varijabli ličnosti i Upitnik zrelosti za izborzanimanja. Multipla regresijska analiza pokazala je da samo triprediktora dosižu razinu značajnosti: inteligencija, intrinzičnamotivacija i uradak u testovima znanja.
    Ključne riječi: zrelost za izbor zanimanja, osnovna škola

  3. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Some personality characteristics of primary school students under two different evaluation systems of academic achievement

    Autori:
    Arambašić, Lidija (113992)
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Urednici
    Ribeira, J.S.
    Almeida, L.S.
    Naslov zbornika: Proceedings of the XIVth ISPA colloquium: School psychology and human developmen
    Jezik: engleski
    Mjesto: Braga, Portugal
    Godina: 1991
    Stranice: od 324 do 336
    Skup: Seminar: Program psihosocijalne pomoći prognanoj i izbjegloj djeci
    Održan: od 24.07.91 do 28.07.91
    Sažetak: U longitudinalnom istraživanju provjeravane su razlike u osobinmaličnosti učenika osnovnih škola koji su od prvog do četvrtograzreda bili različito ocjenjivani (brojčano ili opisno). Učenicičetvrtih razreda opisno ocjenjivani u prosjeku su postigli nižerezultate na testu učinka, i na upitniku straha od ispitivanja,te su imali pozitivniji stav prema školi. U osmom razredu tedvije skupine značajno su se razlikovale u pogledu dvijevarijable: opisno ocjenjivani učenici postali su višeekstrinzično motivirani i imaju više ekstrinzično mjestokontrole.
    Ključne riječi: opisno i brojčano ocjenjivanje u osnovnoj školi, motivacija, mjesto kontrole, strah od ispitivanja

  4. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov:


  5. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Dječje reakcije na stresne situacije i traumatske događaje

    Autori:
    Arambašić, Lidija (113992)
    Vizek Vidović, Vlasta
    Urednici
    Leko Kolbah, Aranka
    Miharija, Živana
    Naslov zbornika: Pomozimo djeci stradaloj u ratu
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1994
    Stranice: od 11 do 24
    Skup: Seminar za učitelje i psihologe: Pomozimo djeci stradaloj u ratu
    Održan: od 14.05.94 do 16.05.94

  6. Tip rada: Rad u zborniku

    Naslov: Dječji razvoj i uobičajeni dječji problemi

    Autori:
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Urednici
    Ajduković, Marina
    Naslov zbornika: Program psihosocijalne pomoći rognanoj i izbjegloj djeci
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1995
    ISBN/ISSN: 953-6353-02-4
    Stranice: od 15 do 26
    Skup: Seminar: Program psihosocijalne pomoći prognanoj i izbjegloj djeci
    Održan: od 03.08.95 do 05.08.95

  7. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Sex differences in vocational maturity of the 8th grade students under two different evaluation systems in the lower grades of primary school

    Autori:
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Arambašić, Lidija (113992)
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Naslov zbornika: 2nd Alpe Adria symposium on psychology
    Jezik: engleski
    Mjesto: Trst, Italija
    Godina: 1991
    Stranice: od 0 do 0
    Skup: 2nd Alpe Adria symposium on psychology
    Održan: od 30.05.91 do 01.06.91
    Sažetak: Cilj ovog istraživanja bio je utvrđivanje spolnih razlika učenikaosmih razreda osnovne škole koji su u nižim razredima biliocjenjivani brojčano ili opisno u odnosu na stupanj profesionalnezrelosti. Profesionalna zrelost ispitana je Upitnikom zrelosti zaizbor zanimanja. U obradi podataka primijenjena je ANOVA 2x2 kakobi se ispitali glavni efekti spola i načina ocjenjivanja. Dobivenje značajan efekt spola (djevojčice su zrelije).
    Ključne riječi: zrelost za izbor zanimanja, spol ispitanika, brojčano i opisno ocjenjivanje

  8. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Prediction of academic achievement from test anxiety, attitudes towards school, and motivation for school work

    Autori:
    Arambašić, Lidija (113992)
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Lugomer-Armano, Goranka
    Naslov zbornika: 2nd Alpe Adria symposium on psychology
    Jezik: engleski
    Mjesto: Trst, Italija
    Godina: 1991
    Stranice: od 0 do 0
    Skup: 2nd Alpe Adria symposium on psychology
    Održan: od 30.05.91 do 01.06.91
    Sažetak: Cilj istraživanja bio je utvrditi da li strah od ispitivanja,stavovi prema školi i motivacija za školski rad mogu bitiznačajni prediktori školskog postignuća. Podaci su analiziranimetodom multiple regresije. Razultati pokazuju da je motivacijaza školski rad jedini stabilni prediktor postignuća u svimregresijskim analizama.
    Ključne riječi: strah od ispitivanja, stavovi prema školi, motivacija, školsko postignuće

  9. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Vocational planning and salience of life roles of gifted and non gifted secondary school students

    Autori:
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Naslov zbornika: The third European conference of the European Conucl for high ability
    Jezik: engleski
    Mjesto: Munchen, Njemačka
    Godina: 1992
    Stranice: od 0 do 0
    Skup: 3rd European conference of European council for high ability
    Održan: od 02.10.92 do 04.10.92
    Sažetak: Cilj ispitivanja bio je utvrditi razlike u profesionalnimnamjerama i istaknutosti pet glavnih životnih uloga kod nadarenihi nenadarenih srednjoškolaca. Analizom varijance utvrđeno je dase ove dvije skupine učenika značajno razlikuju samo u pogleduistaknutosti uloge učenika, koja je istaknutija kod nadarenih.Nema razlika u profesionalnim namjerama nadarenih i nenadarednihučenika.
    Ključne riječi: nadarenost, životna uloga, profesionalne namjere

  10. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Work values and percieved self-competence of gifted and non-gifted secondary school students

    Autori:
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Naslov zbornika: The Third European Conference of the European Council for High Ability
    Jezik: engleski
    Mjesto: Munchen, Njemačka
    Godina: 1992
    Stranice: od 0 do 0
    Skup: 3rd European conference of European council for high ability
    Održan: od 02.10.92 do 04.10.92
    Sažetak: Cilj istraživanja bio je utvrditi odnos nadarednosti i nekihosobina ličnosti učenika srednjih škola. Nadareni učeniciidentificirani su na temelju svog školskog postignuća, procjenasuučenika i nastavnika. Uzorak su činili učenici tri zagrebačke srednje škole (N = 180). Diskriminantnom analizom je utvrdjeno da se nadareni razlikuju od nenadarenih učenika u percepcijiosobne kompetentnosti, dok ih radne vrijednosti ne razlikuju.
    Ključne riječi: nadarenost, radne vrijednosti, osobna kompetencija

  11. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Radne vrijednosti, percepcija životnih uloga i samopoimanje srednjoŠkolaca - prognanika i neprognanika

    Autori:
    Vizek Vidović, Vlasta
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Arambašić, Lidija (113992)
    Urednici
    Jerneić, željko
    Naslov zbornika: Prva godišnja konferencija hrvatskih psihologa -sažeci i priopćenja
    Jezik: hrvatski
    Mjesto: Zagreb
    Godina: 1993
    Stranice: od 79 do 0
    Skup: Prva godišnja konferencija hrvatskih psihologa
    Održan: od 15.04.93 do 17.04.93
    Sažetak: Cilj istraživanja bio je ispitati na uzorku srednjoškolaca -prognanika i neprognanika, odnos izmedju nekih varijabli ličnostikoje determiniraju profesionalno i životno opredjeljenje. Ukupnoje ispitano 297 učenika. Provedena diskriminacijska analizapokazuje da se proganici od neprognanika razlikuju po većemosjećaju nekompetencije i manjoj eksternalnosti. Analizevarijance pokazuju da nema značajnih razlika u procjeni životnihuloga učenika prognanika i neprognanika.
    Ključne riječi: prognanici, osobna kompetencija, radne vrijednosti

  12. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Academic achievement and some personality characteristics under two different evaluation systems in primary schools

    Autori:
    Vizek Vidović, Vlasta
    Arambašić, Lidija (113992)
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Urednici
    Gilly, Michel
    Roux, Jean-Paul
    Almeida, L.S.
    Naslov zbornika: 5th European conference for research on learning and instruction - Abstract Volu
    Jezik: engleski
    Mjesto: Aix-en-Provence, Francuska
    Godina: 1993
    Stranice: od 449 do 0
    Skup: 5th European conference of European association for research on learning and instruction
    Održan: od 31.08.93 do 05.09.93
    Sažetak: Cilj istraživanja bio je ispitati odnos između nekoliko osobinaličnosti učenika za koj se moglo pretpostaviti da se nalaze podutjecajem različitog sistema ocjenjivanja i njihovog školskoguspjeha. Primjenom multiple regresijske analize pokazalo se da jeu oba uzorka učenika osnovnih škola najznačajniji prediktorinteligencija, ali je kod učenika brojčano ocjenjivanih drugiznačajni prediktor strah od ispitivanja, a kod opisnoocjenjivanih stav prema školi.
    Ključne riječi: opisno i brojčano ocjenjivanje, školsko postignuće, strah od škole, inteligencija

  13. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Some predictors of self-competence upon entering secondary schools

    Autori:
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Arambašić, Lidija (113992)
    Urednici
    Gilly, Michel
    Roux, Jean-Paul
    Naslov zbornika: 5th European conference for research on learning and instruction - Abstract Volu
    Jezik: engleski
    Mjesto: Aix-en-Provence, Francuska
    Godina: 1993
    Stranice: od 448 do 0
    Skup: 5th European conference of European association for research on learning and instruction
    Održan: od 31.08.93 do 05.09.93
    Sažetak: U radu je ispitan odnos profesionalne zrelosti,školskog postignuća, motivacije i zadovoljstva izabranom školomkao prediktora i skala osobne kompetentnosti kao kriterijskihvarijabli. Tijekom osmog razreda osnovne škole na učenicima(N=350) primijenjeni su upitnici profesionalne zrelosti,motivacije i školskog postignuća. U prvom razredu srednje školeisti učenici ispitani su Upitnikom osobne kompetentnosti iizmjereno im je zadovoljstvo upisanom školom. Rezultatiregresijskih analiza komenturani su u okviru Superove teorije.
    Ključne riječi: osobna kompetentnost, motivacija, školsko postignuće

  14. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Self-referenced cognitions and mathematic grades in elementary school

    Autori:
    Vizek-Vidović, Vlasta (52586)
    Urednici
    Aarnoutse, Cor
    Naslov zbornika: 6th European conference for research on learning and instruction
    Mjesto: Nijmegen, Nizozemska
    Godina: 1995
    ISBN/ISSN: 90-74050-14-x
    Stranice: od 47 do 48
    Skup: 6th European conference for research on learning and instruction
    Održan: od 26.08.95 do 31.08.95

  15. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Test anxiety and aciehevment in announced and unannounced test conditions

    Autori:
    Arambašić, Lidija (113992)
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Urednici
    Aarnoutse, Cor
    Naslov zbornika: 6th European conference for research on learning and instruction
    Mjesto: Nijmegen, Nizozemska
    Godina: 1995
    ISBN/ISSN: 90-74050-14-x
    Stranice: od 164
    Skup: 6th European conference for research on learning and instruction
    Održan: od 26.08.95 do 31.08.95

  16. Tip rada: Sažetak u zborniku

    Naslov: Cognitive representation of numbers and understanding of place value:first graders in Croatia

    Autori:
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Urednici
    Aarnoutse, Cor
    Naslov zbornika: 6th European conference for research on learning and instruction
    Mjesto: Nijmegen, Nizozemska
    Godina: 1995
    ISBN/ISSN: 90-74050-14-x
    Stranice: od 400 do 401
    Skup: 6th European conference for research on learning and instruction
    Održan: od 26.08.95 do 31.08.95

  17. Tip rada: Ostalo

    Naslov: Test spremnosti za školu

    Autori:
    Vlahović-Štetić, Vesna (8214)
    Vizek Vidović, Vlasta
    Arambašić, Lidija (113992)
    Miharija, Živana
    Vrsta rada: test i priručnik za test


MZT Engleski jezik SVIBOR Abecedni popis Složeno po šifri projekta Složeno po ustanovi projekta Pretraga Pomoć
Ministarstvo znanosti
i tehnologije
Engleski
jezik
Svibor
početna stranica
Abecedni
popis
Složeno po
šifri projekta
Složeno po
ustanovi projekta
Pretraživanje Pomoć

Informacije: svibor@znanost.hr